10 obiceiuri zilnice ale celor mai încrezători oameni-in loc să-ţi cumperi haine scumpe, poţi face exerciţii fizice, hainele îţi vor veni mai bine.

getty_115000940_2000133320009280267_74898

Nu sunt aici să îţi spun ce să faci, ca să te simţi prost. Ştim că dacă mergi cu o postură mai bună, te forţezi să ai un zâmbet fals şi-ţi schimbi coafura îţi poţi păcăli creierul şi să-ţi creşti încrederea în tine. Poate pentru 20 de minute te vei gândi că eşti următorul Richard Branson.

Sunt aici să-ţi spun că sunt modalităţi dovedite pentru a-ţi creşte încrederea în tine care îţi vor aduce schimbări reale şi de lungă durată în viaţa ta.

• Meditează
Când ne simţim nesiguri, ne manifestăm în foarte multe moduri. Corpurile noastre nu funcţionează. Nu ne putem concentra.
Nesiguranţa apare când nu trăim în momentul prezent.
A prelua controlul creierului tău este un pas semnificativ înspre adevărata încredere în tine. Îţi recomand să descoperi aplicaţia Headspace. Poţi selecta 5, 10 sau 20 de minute de meditaţie ghidată simplă.

• Gândeşte structurat, clasic
A avea libertatea de a hotărî ce faci cu timpul tău poate fi unul dintre motivele pentru care ai decis să fii antreprenor.
Totuşi, prea multe opţiuni pot fi căderea ta.
Vorbim în platitudini care credem că au o anumită greutate, cum ar fi „gândeşte în afara cutiei/sparge tiparele” când există o bucurie eliberatoare în a gândi structurat, clasic. A face ce ştii, concentrat, cât şi a face o diferenţă notabilă în ceea ce ştii e înălţător.

• Învaţă ceva nou în fiecare zi
Un audiobook are, de obicei, 10 ore. Dacă asculţi 60 de minute pe zi, poţi asculta vreo 24 de audiobook-uri pe an.
Este un obicei care îţi schimbă viaţa. Cu cât ştii mai multe, cu atât mai încrezător în tine vei fi. Le poţi alege de pe Audible, de exemplu.

• Învăţă-i mai departe şi pe alţii
Dacă eşti un expert în domeniul tău, a-i învăţa şi pe alţii îţi va aduce împlinire ca om. Implicit, îţi va creşte şi încrederea în tine.
Dacă ţi-e groază să vorbeşti în public, poţi posta conţinut pe platforme precum Linkedin sau Medium. Sau îţi poţi crea un curs online pe Teachable.com.

• Preia controlul carierei tale
Cea mai bună modalitate pe care o cunosc în a face asta e să-ţi faci propriul blog. Îţi recomand ca URL-ul să fie: prenumele, numele de familie.com, de exemplu MadalinaBlaga.com.
E o noţiune simplă. Dacă preiei controlul brand-ului personal şi creezi conţinut care te inspiră, încrederea va urma.

• Exersează
În loc să-ţi cumperi haine scumpe, poţi face exerciţii fizice. Hainele îţi vor veni mai bine.
În loc să-ţi ţii spatele drept, exersează. Puterea musculaturii tale de bază îţi va spori postura şi mersul.
Poţi înlocui produsele pentru piele cu exerciţii fizice şi hidratare. Pielea ta va arăta mai bine.
În loc să forţezi acel zâmbet fals pentru a fi mai fericit, exersează. Clinica Mayo spune: Când faci execiţii fizice regulat, te vei simţi mai bine cu aspectul tău fizic, ceea ce îţi poate spori încrederea în tine şi-ţi poate îmbunătăţi stima de sine.

• Dormi mai mult
Dacă nu poți dormi, încearcă aplicația Sleep Cycle.
Somnul suficient îți ajută creierul și corpul.
Harvard Mental Health letter afirmă: Cel mai adânc stadiu de somn liniștit produce modificări fiziologice care ajută la stimularea funcționării sistemului imunitar.
Aplicația Sleep Cycle te ajută să vezi când ai somnul cel mai adânc, cea mai vindecătoare etapă a somnului. Un somn mai bun îți aduce o minte mai clară, o stare de spirit mai bună și o mai mare încredere în sine.

• Implică-te în activități de voluntariat și dă înapoi
Obișnuiam să fiu voluntar la Den, pentru copiii în doliu, din Greenwich, Connecticut. S-a-ntâmplat evenimentul din 11 septembrie. Colegii mei voluntari au devenit rețeaua mea de suport.
Am crezut că dăruiam. Că mă sacrificam. Toată dragostea pe care credeam că o dau n-a putut egala iubirea pe care am simțit-o din partea grupului în săptămânile și lunile după 11 septembrie.
Cine știe? S-ar putea să vindeci pe cineva, la fel cum ai putea să-ți vindeci propriul suflet.

• Socializează
Poate fi un lucru dificil pentru introvertiți. Socializarea sau găsirea propriului tău trib, nu trebuie întotdeauna să se întâmple față în față. Aderarea la o comunitate online de oameni care gândesc la fel, îți poate îmbunătăți propria valoare.
Piramida lui Maslow include și apartenența printre elementele esențiale. A contribui la Quora sau a posta conținut relevant în rețeaua ta de pe LinkedIn, pot crea un adevărat sentiment de apartenență. Cum de altfel, și construirea comunității prin intermediul contului tău Twitter, poate stimula acest sentiment puternic.

• Fii curios
Caută oameni care au mai multă experiență decât tine. A învăța de la ei îți va insufla un puternic calm al cunoașterii. Șansele sunt ca, lecțiile pe care ți le împărtășesc, să fie de neprețuit.
Cele mai multe povești de *succes peste noapte* au experimentat încercările și necazurile pe care s-ar putea să le înfrunți și tu. Au supraviețuit cu toții și, s-ar putea, să te poată ajuta.

http://www.inc.com/chris-dessi/10-daily-habits-of-the-most-confident-people.html?cid=em01011week51day15a

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 4 = 2