FORD INCEARCA SA TAIE DIN TORTUL MASINILOR DE LUX

ford

Ford atacă
Producătorii germani de automobile de lux trec acum aproape fără obstacole prin criza vânzărilor. Producătorii de masă vor însă să facă și ei parte din acest club. Dar Ford și compania au învățat lecția. Aprecierea este cuvântul cheie.

Constructorul auto american Ford vrea să mai fure clienți producătorilor de mașini de lux din Germania, prin oferirea de automobile cu dotări suplimentare sau dotări de lux. Astfel că, concurentul General Motors, Toyota și Volkswagen se pregătesc pentru lansarea unui model premium în Europa, sub numele de “Vignale”. Acest model ar urma să ofere dotări precum interior din piele, decorațiuni cromate pe caroserie, interfață PC și de asemenea numeroase posibilități de personalizare. Toate acestea doar pentru a atrage clienți care  aleag Ford în detrimentul unui model de la Audi, BMW sau Daimler. Ca urmare, Ford vrea o parte din această bucată de afacere profitabilă, după ce producătorii de automobile de masă resimt de șase ani de zile o stare de acalmie.

În urmă cu câteva săptămâni Vignale, variantă a MPV S-Max a fost prezentat la o expoziție la Milano. Flerul italian va aduce, potrivit strategiei Ford, o apreciere a mărcii, care este în general doar pe gustul oamenilor de rând. Potențialii cumpărători ocupă un loc important în cadrul grupului american. Unul din șase proprietari de S-Max au condus și un autoturism ce se afla sub un brand premium german.

Șeful vânzărilor pe Europa de la Ford, Roelant de Waard spune că lumea consideră că este dificil să vândă acestor clienți, fapt ce nu este întocmai adevărat. Este o mare provocare, dar impresiile pe care Ford le face clienților la astfel de evenimente sunt bune. De Waard consideră că modelul Vignale poate contribui cu până la 15% în vînzările din Europa.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Ford-greift-Audi-BMW-und-Daimler-an-article12915081.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 4 = 3