HENKEL A IESIT LA PIATA SI CUMPARA PERSIL SI SCWARZKOPF

49147381

Detergenți pentru Franța
Producătorul de bunuri de consum Henkel intenționează să spargă pragul de vânzări de 20 de miliarde de euro în doi ani de zile. Iar achizițiile ar trebui să ajute la atingerea acestui prag. Cei de la Dusseldorf vor încerca pentru a doua oară în această săptămână.

Producătorul de bunuri de consum Henkel crește în afacerile sale cu detergenți. Pentru aceasta, compania va scoate 940 de milioane de euro din conturile sale de economii, pentru a cumpăra grupul francez Spotless, producător al brandurilor Pritt, Persil și Schwarzkopf. În principal se vor vinde produse auxiliare pentru curățare, precum prosoape umede sau produse pentru îndepărtarea petelor. Banii se vor duce la societatea de investiții BC Partners.

CEO-ul Henkel Kapser Rorsted a anunțat achiziții bombă cu banii economisiți de companie. 4,5 miliarde de euro are grupul puși deoparte pentru zile mai ploioase, prin urmare compania poate finanța o campanie serioasă de achiziții. Iar cuvintelor au urmat acțiuni. Cu doar câteva zile în urmă, Henkel a anunțat achiziția a trei magazine americane de îngrijire a părului Sexy Hair, Alterna și kenra și consolidând astfel afacerile de coafură. Henkel a pus 270 de milioane de euro pe masă.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Henkel-shoppt-Waschmittel-in-Frankreich-article12961901.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 × 1 =