BMW i3 nu va beneficia de radio cu frecvențe AM

BMW i3 este un automobil electric ce reprezintă un tur de forță și în același timp o bijuterie inginerească, fiind cea mai eficientă mașină din SUA, din punct de vedere energetic, în anii 2014 și 2015. Caroseria sa este construită din plastic ranforsat cu fibră de carbon, toate amplasate pe o platformă de aluminiu care găzduiește o baterie cu litiu-ion, un motor electric și structuri de protecție în caz de accident.

Dar nu va beneficia de un radio cu banda de frecvențe AM. În alte cuvinte, șoferul nu se va putea bucura de rapoartele locale de trafic sau anunțurile urgente transmise pe rețea. În urma unor cercetări amănunțite efectuate de jurnaliști și în urma testării mai multor exemplare de pe piața europeană, s-a remarcat aceeași lipsă a radioului de la bord.

Explicația constă în faptul că banda de frecvență AM influențează negativ performanța motorului electric, prin inteferențe electromagnetice, explică Rebecca K. Kiehne, un purtător de cuvânt al BMW pe probleme de produs și comunicații tehnice. Motoarele electrice cauzează la rândul lor interferențe pe banda AM, motiv pentru care BMW a decis să îndepărteze această opțiune.

Chiar dacă ar putea fi oferită în continuare, standardele de performanță de la BMW sunt extrem de ridicate și compania nu dorește să ofere clienților un produs care nu se ridică la cele mai înalte așteptări. Este un lucru care provoacă confuzie, pentru că efectiv orice alt automobil electric sau hibrid de pe piață oferă în continuare un radio AM fără probleme. Ar putea avea de-a face cu construcția acestei caroserii speciale a celor de la BMW.

http://www.greencarreports.com/news/1098893_bmw-i3-electric-car-quirk-no-am-radio–but-why

4. BMW i3 nu va beneficia de radio cu frecvențe AM
BMW i3 este un automobil electric ce reprezintă un tur de forță și în același timp o bijuterie inginerească, fiind cea mai eficientă mașină din SUA, din punct de vedere energetic, în anii 2014 și 2015. Caroseria sa este construită din plastic ranforsat cu fibră de carbon, toate amplasate pe o platformă de aluminiu care găzduiește o baterie cu litiu-ion, un motor electric și structuri de protecție în caz de accident.

Dar nu va beneficia de un radio cu banda de frecvențe AM. În alte cuvinte, șoferul nu se va putea bucura de rapoartele locale de trafic sau anunțurile urgente transmise pe rețea. În urma unor cercetări amănunțite efectuate de jurnaliști și în urma testării mai multor exemplare de pe piața europeană, s-a remarcat aceeași lipsă a radioului de la bord.

Explicația constă în faptul că banda de frecvență AM influențează negativ performanța motorului electric, prin inteferențe electromagnetice, explică Rebecca K. Kiehne, un purtător de cuvânt al BMW pe probleme de produs și comunicații tehnice. Motoarele electrice cauzează la rândul lor interferențe pe banda AM, motiv pentru care BMW a decis să îndepărteze această opțiune.

Chiar dacă ar putea fi oferită în continuare, standardele de performanță de la BMW sunt extrem de ridicate și compania nu dorește să ofere clienților un produs care nu se ridică la cele mai înalte așteptări. Este un lucru care provoacă confuzie, pentru că efectiv orice alt automobil electric sau hibrid de pe piață oferă în continuare un radio AM fără probleme. Ar putea avea de-a face cu construcția acestei caroserii speciale a celor de la BMW.

http://www.greencarreports.com/news/1098893_bmw-i3-electric-car-quirk-no-am-radio–but-why

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

6 × 1 =