4 obiceiuri dovedite stiintific ca te aduc mai aproape de succes

Este greu să rămânem la obiectivele noastre. Dorința de a mânca sănătos devine copleșita de dorința de a mânca un burger. Cu toții avem lucruri pe care dorim să le realizăm. Fie că ne dorim sa devenim într-o formă mai bună, sa scriem o carte, sa crestem o afacere sau sa ridicam o familie, obiectivele noastre ne țin inspirati spre viitor. De aceea, sa stabilesti obiective este atât de distractiv-e interesant să te gândesti la cât de bine ai ajunge dacă ai pierde 20 de lire sau ai renunta la slujba pentru a urmări un vis.

Suntem programați sa devenim incantati de aceste lucruri. Dificultatea este in urmariea acestor obiective transformându-le în realitate.

Pentru a ajuta, urmatoarele sunt patru obiceiuri despre care cercetarile au demonstrat ca pot avea un impact direct asupra capacității noastre de a reuși:

1. Ia mai puține decizii.
Cât de multe decizii luam în fiecare zi? Mii.
Din momentul în care ne trezim, mințile noastre incep sa ia decizii. De-a lungul unui an, acele milioane de decizii se pot aduna si duce la oboseala, punctul la care ești atât de obosit sa mai iei decizii incat te opresti sa mai acorzi fiecareia atenția pe care o merită.
Într-o simpla ajustare am putea mânca același mic dejun în fiecare zi. În loc să dezbatem dacă ar trebui să mancam ouă, pâine prăjită sau covrigi, putem sa alegem un mic dejun standard în fiecare dimineață, astfel reducem din oboseala care vine de la constanta luare a deciziilor.

2. Fa-ti timp pentru meditatie.
Ce au Oprah, Jack Dorsey si Richard Branson în comun? În afară de un mare succes, fiecare practică yoga.

Yoga a devenit una dintre tendințele cu cea mai rapidă creștere din America de Nord și dintr- un motiv bun. Studiu dupa studiu demonstreaza beneficiile practicii yoga și impactul acesteia asupra sănătății, atât fizice cât și mentale. Un studiu a subliniat în special impactul yoga asupra angajaților supusi la stres: Cei care si-au facut un obicei din a practica yoga au constatat o reducere a stresului perceput și o îmbunătățire a calității somnului.

3. Concentreaza-te pe o singura sarcină la un moment dat.
Multitaskingul este un obicei periculos care poate provoca mai mult rau decat bine. De fapt, un studiu realizat de cei de la Universitatea Stanford au descoperit ca multitaskingul te face mai putin productiv decât ai fi dacă te-ai decide să faci o singură sarcină. Mai mult, studiul a constatat ca persoanele care practica multitask nu pot să acorde o atenție, sa isi aminteasca de informații sau sa treaca de la sarcini cât mai rapid și efficient, ca si cei care se concentreaza pe finalizarea unui singur lucru.

4. Asculta rock sau hip-hop, în timp ce lucrezi.
Într-un studiu intitulat “Muzica de putere: Perceptia & Consecintele Comportamentale ale Muzicii Puternice”, cercetatorii au descoperit ca muzica de mare putere face ca oamenii să se simtă mai responsabili și în controlul. Studiul a folosit o serie de melodii pentru a afla modul in care fiecare gen de muzica i-a făcut pe participanți să simtă, și a ajuns la concluzia ca muzica de fundal pe care o asculti poate avea o influență directă asupra starii de spirit și că muzica cu bas a crescut sentimentul de putere a participanților.

http://www.success.com/article/4-science-backed-habits-to-make-you-more-successful

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

36 − 34 =