4 sfaturi pentru abordarea provocărilor celor mai dificile de sănătate

Cu primavara în aer, probabil esti inspirat să faci curat in spațiile din jurul tău. Dar, cu toate că nu te gandesti de două ori înainte sa faci ordine in dulapuri, sa organizezi sertarele sau sa iti umpli biroul cu flori colorate, reorganizarea alimentatiei și obiceiurilor de fitness ar putea parea descurajatoare. Aceasta nu trebuie să fie. Aceste patru sfaturi te vor ajuta să depășesti provocările comune pentru a crea o rutină mai sănătoasă de alimentatie si fitness durabilă pentru această primăvară și în afara ei.

Provocarea nr 1: Sa mananaci atunci când nu iti este foame.
Fie că te vei bucura de cateva bomboane in plus din bolul de pe biroul colegei sau vei lua prea multe mușcături de desert la o cina de afaceri, mâncând atunci când esti deja plin te poate face sa te simti lenes. Acest lucru poate ridica, de asemenea, nivelul de zahăr din sânge și modifica nivelul hormonilor într-un mod care accelerează îmbătrânirea și contribuie la creșterea nesanatoasa în greutate. Planuieste mesele și gustările înainte de timp și pastreaza cateva trucuri pentru “Sunt plin”, cum ar fi apa de gură, bomboane mentolate fără zahăr sau guma de mestecat.

Provocarea nr 2: Dorinta de ceva dulce.
Dacă iti place să ornamentezi mesele cu ceva dulce, există o mulțime de opțiuni pentru a-ti potoli pofta fără a deraia o dietă nutritiva. Poti opta pentru o bucată mică (sau jumatate de cana) de fructe proaspete, fructe de pădure proaspete inmuiate în ciocolată neagră topită, un mic pătrat simplu de ciocolată, o muscatura mica sau o jumatate de cana de lapte scazut in grasimi cu ciocolată. Cheia este sa gasesti alimente dulci sau băuturi pe care le poti satisface în porțiuni mici.

Provocarea nr 3: Sa bei pentru a sărbători.
Este în regulă pentru cei mai mulți oameni sa sărbătoreasca ocaziile fericite cu vin sau șampanie. Dar, în cazul în care calendarul tau de primăvară este ambalat cu obligații sociale, prea multe toasturi si prea mult alcool poate duce la dezechilibre nutriționale, la cresterea tensiunii, a stresului, provocand deshidratarea și scaderea imunitatii. Rămâi sănătoși prin limitarea aportului la una sau doua pahare pe zi pentru femei și bărbați. Mancatul inainte sa bei, alternat cu ceai rece neindulcit te pot hidrata și satisface.

Provocarea 4: Mersul la sala de fitness.
Deși cei mai mulți dintre noi pot începe cu ușurință o nouă rutină de fitness, multi vor renunta in cele din urma din cauza de plictiselii sau a factorilor externi, cum ar fi o clasă preferată fiind anulate sau cereri familiale. În loc sa te gadesti la fitness din prizma, totul sau nimic, începe prin a identifica câteva ferestre din timpul tau în fiecare zi, in care sa faci mai mult si sa stai mai puțin. În loc de a comanda la domiciliu, mergi pe joss a iti iei singur masa. Daca faci naveta, coboara din mijlocul de transport în comun si mergi pe jos o bucata de drum. Utilizeaza scările în loc de ascensoare și scări rulante.

http://www.success.com/article/4-tips-for-tackling-your-toughest-health-challenges

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 × 2 =