5 sfaturi pentru rularea unei afaceri de succes

1. Fa o alegere, orice alegere.
Oamenii sunt în continuă schimbare și, ca rezultat, lumea este în continuă schimbare. Sa conduci o afacere si sa pierzi mult timp cu luarea deciziilor și măsurarea consecințelor este o risipă de resurse. Acest lucru nu ajuta la nimic, dar crește anxietatea și teama de eșec. Chiar și cu toate planificarile, inevitabilul nu poate fi evitat si vei ajunge sa te ingrijorezi din nou.
În schimb, intalegand că eșecul este o oportunitate, reprezinta o șansă de a depăși provocările. Firmele care trec rapid problemele cu cap sunt mai bine echipate pentru a minimiza erorile viitoare. Latența este cel mai prost rezultat posibil la orice provocare. Singura decizie proastă pe care o poti lua este sa nu iei nici o decizie.
2. Devino tu industria, nu doar sa existi prin ea.
Este foarte ușor să se cada în tentația de a urmari punctele forte ale unei companii, fixându-o în spectrul existent, în scopul de a urmări succesul economic temporar. Dar noi trăim într-o perioadă de paradigme schimbătoare, deci ar fi o mare greșeală să profitam de o piață existentă, decât să încercam să creem una noua. Investirea în obiective macro este cel mai mare și cel mai important angajament sau afacere care se poate face. Nu-ți fie frică sa creezi propriul culoar.
3. Nu ezita să faci schimbari
Timpul a dovedit că procesele pot ajuta la definirea companiilor si structura acestora. În același timp, acest lucru forțează să se lucreze într-un mod hotărât și sistematic. Dar, de cat sa se concentreze pe modalități de optimizare, de testare și accelerare a rezultatelor, companiile ar trebui să inspire angajații să fie deschiși la remodelări și să ii încurajeze să abandoneze frica de schimbare, devenind mai flexibili și imprevizibili.
4. Iubeste mai mult decat profitul.

Obiectivele companiei ar trebui să reflecte ceva mai profund și perpetuu decât un profit și o pierdere. Ele trebuie să definească un rol umanist, social în care obiectivele depășesc nevoile angajaților și societății în ansamblu. Acest lucru leagă compania într-o cauză comună și creează o cultură unitară.
Fie că este vorba de o cauza de mediu sau ceva mai personal, în cazul în care o întreprindere se angajează cu obiective pe care nu le poate aborda singura, ramane sa lucreze împreună. Acest lucru redefinește modul în care angajații raporteaza la companie și reciproc, în timp ce fac orice probleme viitoare sa para ușor de gestionat.
5. Nu te teme de obstacole.
Senzația de a fi la margine, dar sa nu cazi niciodata într-adevăr este cel mai bun mod de a descrie modul în care se simte sa fii fără teamă de incertitudine în afaceri. Este un sentiment pe care toate companiile ar trebui să il imbratiseze.
Fiecare pas ofera companiei nevoie de încredere și confort cu incertitudine, deschizând calea spre un viitor de succes.
http://www.success.com/article/5-tips-for-running-a-successful-business

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

76 − 67 =