Spuneți nu bauturilor carbogazoase si da băuturilor sănătoase

Bauturile carbogazoase sunt dulci, spumante și gustoase – dar nu le confunda cu o băutură sănătoasă. Medicii au descoperit o tona de riscuri pentru sănătate legate de consumul acestor bauturi. Mai rău, distrugi o alternativă de băutură sănătoasă, plină de vitamine și minerale necesare, de fiecare dată când optezi pentru o băutură răcoritoare.
Există o serie de alegeri de bauturi sanatoase pe care le puteți face în schimb.

De ce sa spui nu bauturilor carbogazoase?

1.Acestea sunt cu adevărat fără valoare pentru corpul tău. “În opinia mea, există într-adevăr un motiv major pentru a nu bea carbogazoase”, spune Gans. “Nu are absolut nici o valoare nutritionala. Acestea sunt pline de zahar si calorii si nimic altceva”. Chiar și sucurile pentru dieta -fara calorii și zahăr – nu au nici o virtute răscumpărătoare, nutrițional. Băuturile sănătoase, pe de altă parte, au vitamine și minerale pe care organismul le poate utiliza. Chiar și apa curată poate rehidrata corpul fără a adăuga calorii suplimentare dietei tale.
2.Sucurile cu zahăr contribuie la obezitate și diabet. Bauturile carbogazoase sunt pline cu sirop de porumb cu conținut ridicat de fructoză, un îndulcitor care a legat de obezitate. Consumul de astfel de bauturi a fost, de asemenea, legat de dezvoltarea diabetului de tip 2, atât din cauza conținutului de zahăr, cât și al efectelor sale asupra hormonilor.
3.Sucurile carbogazoase dăunează dinților. Zahărul din sifon îți acoperă dinții, combinând cu bacteriile din gură pentru a forma acid. Atât acidul obișnuit, cât și sucurile dietetice conțin, de asemenea, acid carbolic prin carbonare. Acești acizi duc la slăbirea smalțului dinților, provocând cavități și carii dentare.
4.Sucurile carbogazoase vă pot slăbi oasele. Cele mai multe sucuri conțin fosfor și cafeină, agenți care contribuie la osteoporoză. De asemenea, experții se tem că oamenii consumă astfel de bauturi în loc de lapte sau alte băuturi sănătoase, privând oasele de calciu.
5.Aceste bauturi pot dăuna organelor majore. Cercetările au arătat că consumul crescut de băuturi răcoritoare poate fi legat de boala cronică a rinichilor, de dezvoltarea sindromului metabolic (un grup de simptome care se adaugă unui risc cardiac crescut) și distrugerea ficatului.

Băuturi alternative sănătoase
Din fericire, există opțiuni nelimitate atunci când alegeți o băutură sănătoasă:
– Apa. Este băutura sănătoasă. “Este gratuit în fiecare sens al cuvântului”, spune Gans. “Nu are calorii și vine direct din robinet.”
-Sucul de fructe. Gans vă îndeamnă să nu beți suc de fructe simplu, care conține mult zahăr. “Mai degrabă decât să beți sucul, mâncați o bucată de fructe întregi, de asemenea, obțineți fibre în fructe.”
-Laptele. Aceasta este o altă băutură sănătoasă, în special pentru copii. “Un pahar de lapte degresat cu un volum de 80 de grame are 80 de calorii și nouă substanțe nutritive esențiale”, spune Gans.
-Ceai. Indiferent ce ceaiuri preferați – verde, negru, pe bază de plante – toate s-au dovedit a conține niveluri ridicate de antioxidanți, despre care se crede că protejează organismul de daune.
-Mix de băuturi pulverizate. Acestea nu conțin carbonație și vin în varietăți fără zahăr. Ele vă ofera necesarul de dulce un remediu fără să vă dăuneze nutriției totale.

http://www.everydayhealth.com/diet-nutrition/say-no-to-soda.aspx

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

8 × 1 =