7 pași pentru a scapa de obiceiurilre proaste

Toată lumea are obiceiuri proaste, doar ca unii oameni au mai puține decât altii, iar acestea pot fi mai grave, sau mai usoare, dar toți le avem. Cu toate acestea, toți suntem capabili de schimbare. Există două tipuri de obiceiuri proaste: Cele pe care stim ca le avem, dar altii nu le observa, si cele pe care nu știm ca le avem, dar toți ceilalți le vad la noi.

Cum să scapi de un obicei prost, dacă nu știi că-l ai? Raspunsul este simplu, dar greu: Pune pe cineva să fie brutal de sincer cu tine. S-ar putea sa iti fie frică de a fi jenat, dar ti-ar placea mai degrabă ca toti sa te vorbeasca pe la spate? Fa-ti curaj și intreaba. Intreaba pe cineva care te iubeste si este interesat de tine
Ce stii despre obiceiurile proaste din viața ta? Iată câteva lucruri care trebuie să reprezinte o parte a planului:

1. Trebuie să vrei sa scapi de ele
În realitate, unii oameni doresc de fapt ca obiceiurile lor proaste sa se raspandeasca in jur. Deci, primul lucru pe care trebuie sa-l faci este sa te gandesti profund și să te întrebi, chiar vreau scap de aceste obiceiuri?
Daca da, treci la pasul următor …

2. Fa o listă cu toate motivele pentru care doresti să renunți la obiceiurile proaste.
Lista trebuie sa fie lunga si cu un ton de pozitivitate. Incepe cu adevărurile puternice și dramatice în cazul în care ai nevoie. Apoi memoreaza aceasta lista.
Vei face conexiuni între oprirea comportamentului rău si lucrurile bune pe care le vei primi in schimb. În cazul în care doresti să pierzi în greutate, imagineaza-ti ce bine vei arata în acei blugi skinny. Dacă doresti sa renunți la fumat, imagineaza-ti ca soția ta te saruta, mai degrabă decât să te trimită la baie să te speli pe dinți.

3. Alege.
Odată ce detii informațiile, totul se reduce la un singur lucru: un act de voință. Alege să o faci. Spune-ti pe tot parcursul zilei, eu aleg să …
Eisenhower pe bună dreptate a spus: “Istoria oamenilor liberi este scrisa nu întâmplător, ci prin alegere, alegerea lor.” Este alegerea ta. Tu poti să iti scrii istoria.

4. Ia măsuri.
Acest lucru este dificil, deoarece există două filozofii .
O teorie spune că trebuie să adopti măsuri masive- trebuie să mergi pe totul sau nimic. Folosind exemplul de pierdere în greutate, această persoană ar cheltui 500 $ pentru a se inscrie la o sală de gimnastică, si-ar reorganiza programul pentru a alrega in fiecare zi pe banda, timp de un an. Astfel va scapa de grasimea nedorita si acest lucru s-ar putea sa functioneze pentru unii.
Altii aleg sa inceapa lent, cu pasi de copil dar lucrand cu sarguinta spre un obiectiv planificat. Această persoană ar decide să înceapă cu mersul pe jos trei zile pe săptămână. Sau ar decide să limiteze desertul la două nopți pe săptămână, în loc de șapte.
Oricum ar fi este în regulă, atâta timp cât vei ajunge la obiectiv în cele din urmă.

5. Spune cuiva.
Acesta este partenerul tau de responsabilitate. Spune-i obiectivul si planul tău. Incepe sa ii scrii despre progrese cerandu-i sfatul. Acest lucru se va dovedi de neprețuit.

6. Nu renunta in fata esecurilor
În mod inevitabil, cei mai mulți oameni vor avea eșecuri. Cheia este sa nu te lasi invins datorita lor. Ridica-te și mergi din nou.

7. Rasfata-te.
Ar trebui să te feliciti în mod regulat recompensandu-te cu un dar. Incepe usor, cu victorii mici si planifica una mare, atunci când în cele din urmă ai renuntat cu adevarat la obiceiul prost.

http://www.success.com/article/7-steps-to-break-your-bad-habits

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 2 = 6