80% dietă și 20% exerciții pentru scăderea în greutate – Partea II

Imagini pentru healthy food

Știm că aportul zilnic de alimente trebuie să fie împărțit între diferite grupe, astfel că există câteva mâncăruri sănătoase pe care le putem include în dieta zilnică:

Fibrele vor ajuta la eliminarea indigestiei și constipației, care reprezintă două din cele mai mari probleme ale oricărui fanatic din domeniul controlului greutății corporale. Pentru a include suficiente fibre în dietă, putem adăuga legume cu frunze verzi, fructe, alimente din cereale integrale, precum făina de hrișcă.

Pentru a reduce volumul de grăsimi dăunătoare din corp, trebuie să consumăm cât mai mutle grăsimi benefice. Acest lucru nu înseamnă că trebuie să ne umplem farfuria cu așa-zisele grăsimi-trans care pot fi canceroase, dar cu grăsimi benefice care contribuie la un corp mai sănătos. Pentru a adăuga grăsimi în dieta noastră, trebuie să includem ghee, ulei de muștar, ulei de susan, fructe uscate sau nuci, migdale, etc.

În ciuda faptului că un mic dejun tipic în India începe cu lapte, aceștia duc lipsă de proteine în dieta lor. Proteinele sunt cărămizile din care se compune corpul nostru și afectează implicit procesul de pierdere în greutate. Nu doar lapte, ci și alte surse mai bogate de proteine, precum iaurt, brânză, soya, tofu, alune, carne de pui sau pește, pentru a completa aportul zilnic de proteine.

Chiar dacă în multe ghiduri nutriționale se specifică faptul că vitaminele și mineralele sunt importante pentru imunitate, avem tendința să uităm de ele. Legumele, semințele, nucile și fructele sunt cea mai bună modalitate pentru a obține doza zilnică.

Regula cu 80% este necesară pentru a administra eficient aportul zilnic de calorii. Dacă sunteți fanaticii programelor de slăbit atunci ați înțeles până acum conceptul de bază al aportului și consumului de calorii. Asta înseamnă pe scurt că, pentru a ne menține în formă, trebuie să ardem toate caloriile pe care le consumăm. Acest lucru nu înseamnă, cu siguranță, că trebuie să facem mișcare toată ziua doar pentru a compensa pentru ultima masă pe care am consumat-o, dar presupune faptul că trebuie să fim activi în ciuda unui program zilnic de exerciții.

https://timesofindia.indiatimes.com/life-style/health-fitness/weight-loss/why-sticking-to-80-diet-and-20-exercise-is-your-best-bet-for-weight-loss/articleshow/63414159.cms

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

10 + = 19