Ultima anulare a fost un semn pentru faptul că Târgul Auto de la Leipzig (AMI) și-a dat ultima suflare. Acum vestea este oficială, pe viitor nu va mai exista un astfel de târg în orașul din landul german Sachsen.
După anularea din primăvara acestui an, nu va mai exista o nouă ediție a Târgului Auto de la Leipzig (AMI). Importatorii de automobile din Germania nu mai vor să investească într-un al doilea mare târg auto pentru Germania, pe lângă târgul IAA ce are loc la Frankfurt. VDIK nu are în prezent nici un fel de planuri pentru înființarea unui târg auto clasic de magnitudine similară cu a fostului AMI, spune noul președinte, Reinhard Zirpel, pentru ziarul automobilistic Automobilwoche.
Obiceiurile de obținere a informațiilor se modifică tot mai mult și mai des în rândul consumatorilor, iar acest lucru ar bineînțeles efect și asupra modului de gândire, subliniază Zirpel. Acum lumea nu mai caută frenetic după ceva nou. Importatorii de automobile din Germania au fost organizatorii acestui târg, prin Asociația Internațională a Producătorilor de Automobile (VDIK).
Directorii executivi ai mai multor mărci de import au salutat această decizie. “AMI a murit”, a spus directorul pe Germania al Suzuki, Thomas Wysocki. Pentru o marcă mică de automobile are foarte mult sens să se investească o parte din bugetul de marketing în acțiuni care să aducă beneficii pentru partenerii lor comerciali, spune Wysocki.