Campanie de revigorare la Adidas: compania germană caută deja de anul trecut mii de angajați noi, iar campania continuă și în 2017. De această campanie de majorare a personalului va profita în special sediul central din Herzogenaurach, dar și subsidiare din străinătate.
Producătorul de articole sportive Adidas vrea să își majoreze semnificativ numărul de angajați în acest an. În prezent ei au peste 1600 de poziții deschise peste tot în lume, spune directorul executiv, Kasper Rorsted, pentru noua ediție a revistei Focus. În prezent Adidas continuă să angajeze personal, după ce anul trecut li s-au alăturat 6000 de colegi noi. Adidas deține în prezent 61.000 de angajați.
Rorsted a subliniat faptul că noii angajați vor ajuta sediul central să crească în continuare. Cartierul principal din Herzogenaurach este mai important ca niciodată. Dar chiar și locații precum Portland în SUA sau Shanghai vor proiecta produse noi. Iar acestea vor reprezenta centrele de competențe ale companiei, spune directorul.
În același timp Rorsted a anunțat că gama de produse va fi redusă în continuare. Deja de anul trecut compania a început să reducă numărul de modele cu aproape un sfert. În prezent Adidas are peste 50.000 de produse în gama sa. Anterior compania funcționa extrem de descentralizat și existau multe colecții regionale. Dar clienții și-au schimbat obiceiurile și cumpără tot mai mult online. De aceea o gamă largă de produse este lipsită de sens.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Adidas-sucht-weltweit-neue-Mitarbeiter-article19926986.html