Adidas cumpără Runastic pentru 220 milioane de euro
Adidas a cumpărat Runastic, sistemul cross platform ce oferă o varietate mare de aplicații dedicate pentru monitorizarea activității fizice (alergare, bicicletă, schi etc.) cu 220 de milioane de euro. Adidas a achiziționat compania de la proprietarul majoritar Axel Springer pe 5 august.
Runtastic va rămâne o entitate proprie și va continua să funcționeze de la birourile sale actuale din Linz, Austria, Viena și San Francisco, în conformitate cu anunţul făcut de Runtastic. În Runstatic, Grupul Adidas a găsit “un partener perfect care înțelege pe deplin potențialul de convergență a sportului, digital și date într-o lume mereu și mereu conectată la cerere”, potrivit companiei.
Adidas a menționat că Runtastic oferă peste 20 de aplicații care acoperă o varietate de activități de rezistenţă, de sănătate și de fitness în 18 limbi diferite. În prezent, Runtastic are aproximativ 70 de milioane de utilizatori.