Adidas provoacă furie printre comercianții de articole sport

Adidas a ales deja de ceva vreme să își dezvolte puternic comerțul online. Noul director executiv al concernului, Rorsted, vrea să transforme internetul într-o afacere de miliarde, în detrimentul dealer-ilor locali.

Planurile producătorului german de articole sport, Adidas, pentru dezvoltarea masivă a comerțului online provoacă furie printre comercianți locali de articole sportive. Aceștia se tem că vor suferi reduceri masive ale vânzărilor și cer companiei Adidas să implementeze practici loiale în colaborările sale, care să aibe în vedere interesul tuturor părților implicate.

Retailerii nu vor fi niciodată satisfăcuți de o dezvoltare atât de bruscă a comerțului online de la Adidas, spune purtătorul de cuvânt al Asociației Comercianților Germani de Articole Sportive (VDS), Peter Thürl.

Noul director executiv al Adidas, Kasper Rorsted, a anunțat în urmă cu puțin timp că are intenția de a majora volumul vânzărilor online de la un miliard de euro cât este în prezent la patru miliarde până în 2020. VDS, care adună sub cupola sa reprezentanți de la peste 2500 de magazine de articole sportive, vorbește în această situație în special pentru cele două mari alianțe comerciale, Intersport și Sport200. Comercianții cu amănuntul se așteaptă ca cele două asociații să se implice în negocieri profunde cu Adidas, spune Thürl..

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Adidas-veraergert-Sportfachhandel-article19778479.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × 2 =