AFACEREA CU CEA MAI MARE CRESTERE IN 2013 – CONCERTE LIVE

2-format14

Mai mulți oameni la concerte live
Helene Fischer sau Tote Hosen? Indiferent de gusturile muzicale, peste 52% dintre germani au participat în 2013 la un concert de muzică sau alt eveniment live asemănător. Pentru industrie înseamnă că este loc de făcut afaceri.

Rock, muzică clasică sau folk. Cabaret, comedie, teatru sau spectacole de toate tipurile au motivat aproape 33 de milioane de oameni pentru a participat la un eveniment live anul trecut. Asta este o creștere cu 9% față de anul trecut, și astfel atingându-se nivelul record din anul 2011, arată un studiu realizat de compania de cercetări de piață Gfk și revista de specialitate Musikmarkt. Redactorul șef Stefan Zarges a spus că, prinvind înapoi la piața muzicală, anul trecut a fost un an de succes.

Participanții la concerte au achiziționat 120.600.000 de bilete și a dus la creșterea vânzărilor în industrie cu 15% până la 3,82 miliarde de euro. Prețul mediul al unui bilet a crescut cu 5%, până la 31,70 euro. Cu toate acestea, acest preț este încă cu 60 de cenți mai mic decât cele practicate în 2011. Aproape 71% din vânzările din industrie au reprezentat bilete la concerte de muzică, ale căror vânzări au crescut cu 17% la 2,7 miliarde de euro. Aceste cifre nu reprezintă un record, dar este cel de-al treilea cel mai bun an pentru organizatorii de evenimente muzicale. De cel mai mare succes s-au bucurat turneele lui Pink, Helene Fischer, Die Toten Hosen sau concertul unic Barbara Streisand.

http://www.tagesspiegel.de/wirtschaft/veranstaltungsbranche-mehr-menschen-besuchen-live-konzerte/9984848.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

64 − 57 =