AFACERI SI POVESTI

tell-me-a-story2Pentru a supravieţui în afaceri trebuie să fi un bun povestitor

Directorul comercial de la Contently, Shane Snow scrie pe LinkedIn:

„Poveştile bune ne surprind. Au personaje convingătoare. Ne pun pe gânduri, ne trezesc latura sentimentală. Ne rămân în minte şi ne determină să ne amintim ideile şi conceptele într-o manieră în care numerele şi textul dintr-o prezentare nu reuşesc să o facă. PowerPoint şi statusurile de pe reţelele de socializare ne-au făcut să uităm cum să spunem poveşti bune. ”

Snow spune că în lumea afacerilor este benefic să fii un bun povestitor. Nu doar leaderii au nevoie să ştie cum să povestească, ce şi echipele lor, pentru o mai bună interacţiune cu clienţii.

Leaderii buni spun mereu poveşti pentru a-şi motiva echipele. Este un proverb vechi american care spune: „Cei care spun poveşti conduc lumea.”

Este responsabilitatea noastră în calitate de oameni de afaceri, angajaţi, leaderi să ne asigurăm că oamenii continuă să spună poveşti bune. Bineînţeles că, ca şi cu orice altă abilitate, pentru a performa, ai nevoie de multă practică.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

1 + 6 =