AFISE,15 ANI,EXTERN

Snapshot 2013-12-09 19-59-56AFISE JOS

Până la sfârşitul anului organele de politie locala au dispus firmelor să-şi dea jos reclamele de pe suprafeţele vitrate ale clădirilor. “Conform Legii 185 din 2013, acoperirea cu orice mijloace publicitare a suprafeţelor vitrate ale clădirilor este interzisă. Având în vedere prevederile mai sus invocate, Poliţia Locală Oradea solicită ca până la 31 decembrie 2013, proprietarii sau deţinătorii de spaţii comerciale să procedeze la dezafectarea unor asemenea mijloace publicitare”, ne-a comunicat Politia precizand de asemenea ca agenţii Compartimentului Disciplină în Construcţii şi Afişaj Stradal vor efectua  controale tematice pentru verificarea conformării. Amenzi de nerespectare a acestor prevederi sunt între 100 şi 1.000 de lei.

15 ANI DE AJOFM

Azi, marţi,10.12.2013 AJOFM implineste 15 ani de existenta prilej cu care conducerea acesteia a initiat organizarea  traditionalelor PORTI DESCHISE.”Participanţii vor putea vedea modul de organizare funcţionala al instituţiei, respectiv fluxul de acordare a serviciilor către clienţi fie angajatori, şomeri sau alte persoane aflate în căutarea unui loc de muncă”, spune un  comunicat al AJOFM Bihor.”Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă s-a înfiinţat, împreună cu agenţiile teritoriale, pe 10 decembrie 1998. De atunci, AJOFM Bihor are drept obiective stimularea ocupării forţei de muncă, prevenirea şomajului, acordarea serviciilor de formare profesională a persoanelor aflate în căutarea unui loc de muncă, asigurarea egalităţii de şanse şi combaterea discriminării pe piaţa muncii, creşterea incluziunii sociale şi protecţia persoanelor în cadrul sistemului asigurărilor pentru şomaj.”

INOVATIE IN EXTERNALIZARE

CJ Bihor doreste externalizarea upropriului serviciu de achiziţii, anunţând în SEAP că angajează, prin cerere de oferte, “servicii de consultanţă şi asistenţă tehnică în derularea procedurilor de achiziţii publice, precum şi de asigurare a managementului procedurilor de achiziţii publice aferente proiectelor de investiţii cu grad ridicat de complexitate, a căror valoare depăşeşte 5 milioane euro şi sunt finanţate cu fonduri UE. CJ ar urma să încheie cu societatea de consultanţă un acord-cadru pe 36 de luni, contra unei sume de până la 177.476 lei. Banii vor fi achitaţi doar dacă va fi nevoie de serviciile consultantului, în baza unor contracte subsecvente (între unul şi patru) care vor fixa obligaţiile specifice ale consultantului pentru tot atâtea licitaţii”.

Iata ce spune dl CORNELPOPA Presedintele CJ BIHOR:

“A fost ideea mea. În primul rând, vreau ca în mandatul meu să nu existe suspiciuni că manevrăm licitaţiile. Apoi, CJ Bihor are experienţe proaste cu licitaţii şi contracte de lucrări care nu au fost bine gândite, astfel că au apărut probleme în derulare, un exemplu fiind modernizarea drumului Pietroasa-Padiş, realizată cu fonduri UE, dar finalizată mult peste termene şi cu riscul ca judeţul să fie penalizat financiar. Pe de altă parte,  serviciul CJ nu are specialişti în mai multe domenii, iar salariaţii sunt sufocaţi de sarcini”.NO COMMENT.

———————————————————————————————————————————————————————————–

Smile01-1dg3fzc

Despre unele afise si lozinci care au o tenta comica de neuitat…

Pe usa unui salon dintr-o maternitate: Impinge!

In cabinetul unui oftalmolog: Daca nu vezi ceea ce cauti, ai venit la locul potrivit.

La intrarea intr-un magazin de pompe funebre: Sofeaza cu atentie. Noi asteptam

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

2 + 4 =