Aldi intră în afacerile cu streaming de muzică

5ffeb89a5ede4c3cb2cce6c56f868bda

Aldi intră în afacerile cu streaming de muzică

Întâi piața de telefonie mobilă, acum streaming-ul de muzică. Aldi își extinde domeniile de activitate. Împreună cu ofertantul Napster compania vrea să atace acum piața germană. Pentru început există un preț competitiv.

Aldi vrea ca împreună cu serviciul de streaming Napster să cucerească piața germană de muzică printr-un preț competitiv. Discounterul a anunțat oferta “Aldi Life” la prețul de 7,99 euro pentru 30 de zile. Este astfel cu doi euro mai avantajoasă decât orice altceva există pe piață și chiar mai ieftin decât cere Napster pentru proprile sale servicii. Clienții Aldi primesc însă acces la oferta obișnuită Napster.

Aldi a luptat într-un mod similar cu reduceri pe piața de telefonie mobilă. Serviciul de muzică va lua startul joi. În cazul streaming-ului muzica va fi redată direct prin rețea. Exact ca și în cazul Napster, Aldi Life nu are nici o variantă gratis finanțată de reclame. Concernul comercial se pune în linie cu acordul său tarifar pentru oferta de telefonie mobilă.

Numele de Napster a fost anterior parte din cea mai mare rețea ilegală de distribuție de muzică, între timp operează sub acest nume serviciul de american de streaming Rhapsody cu afacerile sale internaționale.

Napster a fost până acum în afacerile germane de streaming de muzică pe locul trei în spatele liderului global de piață Spotify și a concurentului francez Deezer. De asemenea în vară a intrat pe piață și Apple, dar serviciul concernului american se află încă într-o fază gratuită de testare.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Aldi-steigt-ins-Musik-Streaming-ein-article15986846.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 9 = 1