Prin articole de marcă germană comerciantul online chinez – Alibaba – vrea să atragă mai mulți clienți și să își sporească vânzările.
Platforma online Alibaba estimează o creștere a cererii de produse germane. Publicul țintă al platformei comerciale este reprezentat de clasa de mijloc din China, care cuprinde tot mai multe persoane pe măsură ce trece timpul, spune directorul pe Germania al companiei chineze, Terry von Bibra.
În centrul strategiei este prevăzută în prezent extinderea ofertei de bunuri de consum germane pentru consumatorii chinezi. Este vorba în special de produse de marcă de prețuri medii spre ridicate. Modelul de afaceri de la Alibaba este ca firmele germane să aibe la dispoziție o platformă pentru a pătrunde mai ușor pe piața chineză, care prezintă un potențial enorm.
Pagina de web Alibaba nu vede, cel puțin deocamdată, posibilitatea apariției unui declin în cererea chinezilor, spune von Bibra. În China creșterea economică s-a răcit considerabil în ultima vreme.
Consumatorii chinezi sunt în căutare în special de produse pentru îngrijirea familiei. Se vând cantități impresionante de lapte-H, raportează managerul. Alte produse de succes din ofertă mai sunt cele pentru hrana copiilor, produse pentru gospodării, dispozitive electrocasnice, produse pentru frumusețe și îngrijire, precum și hrană.