Amazon ia în vizor comerțul cu alimente

4ffed42a0fad32dd46f9ed5297d30bd8
Gigantul internetului Amazon vrea acum să facă concurență unor nume precum Edeka, Rewe sau Aldi. Acest lucru s-ar putea realiza prin pătrunderea pe piața online a alimentelor. Acest gen de afaceri joacă încă un rol minor în Germania.

Comerțul online a cuprins anul trecut industrii după industrii, de la piața de electronice până la scena modei. Dar o industrie se arată de multă vreme rezistentă la concurența practicată din zona internetului: cea alimentară.

Gigantul internetului, Amazon, vrea să schimbe acum acest lucru și să pună presiune și mai mare pe lanțurile de supermarketuri gen Rewe sau Edeka.

În această lună concernul american pornește în Statele Unite un serviciu de livrare alimente. Clienții serviciului de abonare de la Amazon pot să își comande alimente, produse de spălat, de îngrijire personală sau hrană pentru animale la prețuri avantajoase și în cantități utile pentru gospodării.

Experții se așteaptă curând ca în curând gigantul internetului să facă următorii pași pe piața aliementară.

În cele din urmă este vorba despre împărțirea unei piețe de miliarde. Cota de piață a comerțului online pe piața alimentelor este, potrivit unui studiu al Societății pentru Cercetare în domeniul Consumului (GfK) din Germania, la abia 1,2%. Dar să nu ne lăsăm înșelați de cifra redusă. Pentru că la final aceasta corespunde unui volum de 2,6 miliarde de euro, cumpărături de alimente pe care cetățenii Republicii Federale le efectuează anual prin intermediul internetului.

Iar potrivit prognozei GfK, alimentele și mărfurile de drogerie vor face parte în viitor din cele mai puternice părghii de creștere ale comerțului online.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Amazon-nimmt-Lebensmittelhandel-ins-Visier-article16141686.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × = 24