Amazon un parteneriat cu Twitter
Retailerul online Amazon a anuntat un parteneriat cu Twitter, care permite utilizatorilor să adauge produse în coşurile lor de cumpărături prin intermediul unui tweet special.
Acest lucru se poate face prin a răspunde la tweet-uri care conțin un link către un produs din Amazon cu # amazoncart în SUA și # amazonbasket în Marea Britanie. Cu toate acestea utilizatorii vor merge în continuare la Amazon pentru a plăti și a finaliza achiziția.
Miscarea vine după ce firmele caută modalitati de a utiliza platformele de socializare media ca instrumente pentru a atrage clienți. Cu toate că Twitter a raportat, în urmă cu două zile o pierdere netă de $ 132m ( 78m £) pentru primul trimestru al anului,el anunţă acum parteneriatul cu Amazon. Numărul de utilizatori activi pe rețeaua socială a ajuns la 255 de milioane, în primele trei luni ale anului 2014, in crestere cu 5,8 % fata de trimestrul precedent, această creștere fiind sub așteptările analiștilor.
Între timp, Amazon a declarat ca parteneriatul cu Twitter va produce o uşurare cumpărătorilor.
http://www.bbc.com/news/technology-27289401