Cupa Mondială, cu beneficii și pentru americani
Desi,economic vorbind, Anglia, Spania si Italia sunt la pamint dupa eliminarea lor din faza grupelor, Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia permite deschiderea de noi oportunități de marketing în țara baseball-ului, a fobalului american și a baschetului. Datorită succesului timpuriu al unsprezecelui Klinsmann, publicul ajunge pe noi culmi.
Cupa Mondială de Fotbal din Brazilia este în Statele Unite, unul dintre cele mai mari evenimente sportive prezentate la televiziune, din toate timpurile. În timpul meciului selecționatei SUA împotriva Portugaliei, postul de televiziune ESPN susține că a înregistrat 18,2 milioane de telespectatori, pentru standardele americane un rezultat senzațional.
Conform unor cerecetări de piață, acest meci a depășit în audiență toată liga Baseball World Series, cu excepția unui singur meci.Iar dacă luăm în considerare și cei 6,5 milioane de telespectatori care au vizionat jocul Statelor Unite ale Americii vs Portugalia prin intermediul furnizorului “Univision” în limba spaniolă, audiența se ridică la 24,7 milioane. Acest număr de spectatori este același cu cel din anul 2010 când s-a desfășurat finala Cupei Mondiale pe posturile ABC și Univision.
Profesioniștii de marketing aștepată cu nerăbdare ratingurile viitoarei runde de joc, când SUA va întâlni selecționata Germaniei pe 26 iunie. Dacă echipa lui Klinsmann reușește să cceadă la faza eliminatorie, această performanță s-ar traduce într-un profit previzibil.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Fussball-WM-befeuert-US-Quoten-article13082811.html