În ciuda declinului înregistrat în vânzările de iPhone, Apple rămâne lider necontestat în topul celor mai valoroase branduri din lume. În Germania lideri sunt constructorii auto, cu excepția unuia pe care scandalul emisiilor de gaze l-a trimis în prăpastie.
Apple rămâne cea mai valoroasă marcă din lume, conform studiului anual efectuat de firma de cercetări de piață Interbrand. În clasament cei de la Interbrand au estimat pentru Apple o valoare de piață de 178 miliarde de dolari, deci o creștere de cinci procente față de evaluarea anterioară.
Google ocupă poziția a doua cu o creștere de unsprezece procente până la o valoare totală de 133,25 miliarde de dolari. Locul 3 este deținut de brandul ce a fost lider timp de ani de zile, Coca-Cola, care se află însă la mare distanță de primele două locuri, cu o valoarea totală de 73 de miliarde de dolari. Ceea ce reprezintă o scădere de șapte procente.
Mărcile germane au crescut puternic. Astfel, Mercedes-Benz a înregistrat o creștere spectaculoasă de 18% pentru un total de 43,5 miliarde de dolari însă a fost retrogradată de pe locul 9 pe locul 10 în clasament. BMW a ajuns la o valoare de 41,5 miliarde de dolari după o creștere de doisprezece procente și se menține pe locul 11. Pentru Volkswagen există din nou un minus de nouă procente ca urmare a scandalului emisiilor de gaze și totalizează o valoare de 11,4 miliarde de dolari, marca fiind în același timp retrogradată de pe locul 35 pe 40.
http://www.n-tv.de/wirtschaft/Apple-bleibt-wertvollste-Marke-der-Welt-article18787566.html