Apple și Facebook trebuie să raporteze

RTX13FEC

În următoarele zile companii gigant precum Apple, Facebook sau Amazon vor emite rapoarte despre performanțele ultimului trimestru. Așteptările față de acești trei giganți nu ar putea fi mai împărțite de atât. Cine poate convinge investitorii?
Pe bursa de la New York se vorbește în ultimele zile doar despre trei nume mari: Apple, Facebook și Amazon. Toți trei își vor prezenta cifrele trimestriale în următoarele zile și fiecare are condiții foarte diferite pentru a câștiga încrederea investitorilor.
Debutul va fi făcut marți de cei de la Apple. Mulți acționari privesc prezentarea cifrelor cu îngrijorare. Aceștia se tem că răcirea conjuncturii din SUA și China a lăsat urme adânci în bilanțul producătorului iPhone. Apple își obține peste 40% din cifra de afaceri de pe urma vânzărilor din SUA și fix 25% în China.
Pentru trimestrul trecut, care este în mod tradițional mai puternic datorită sărbătorilor de iarnă, analiștii au prognozat un plus în vânzări de abia trei procente, pentru un total de 76,6 miliarde de dolari. Iar numărul de iPhone-uri vândute, care este de departe cel mai important furnizor de venituri pentru companie, să se ridice la doar 76,5 milioane de unități.
Perspectivele pentru trimestrul curent sunt chiar mai sumbre. În consecință vânzările celor de la Apple ar putea scădea cu patru procente. Concernul media japonez, Nikkei, ar fi anunțat faptul că Apple și-a redus producția de iPhone pentru acest trimestru cu până la 30%.
În contrast cu cei de la Apple, investitorii și analiștii sunt foarte optimiști în cazul Facebook. Pentru trimestrul patru, cifrele vor fi publicate pe data de 27 ianuarie, spun analiștii. Aceștia se așteaptă la o creștere a vânzărilor de 40% la fix 5,3 miliarde de dolari, astfel că rețeaua de socializare și-ar fi menținut ritmul amețitor de creștere.
Foarte mari sunt și așteptările din partea Amazon. Cel mai mare comerciant online al lumii ar trebui să raporteze pe data de 28 ianuarie un plus al vânzărilor de 23% pentru un total de 35,98 miliarde de dolari. Astfel s-ar arăta că a depășit în special dificultățile create de comerțul slab din Statele Unite, piața sa autohtonă.
O creștere spectaculoasă ar trebui să raporteze și afacerile cu Cloud-Computing, după ce acestea și-au sporit în trimestrul al treilea vânzările cu 78%. Divizia ar fi înregistrat un profit mai mare (512 de milioane de dolari) decât afacerile tradiționale ale companiei Amazon (472 milioane dolari). De asemenea, analiștii sunt încrezători că Amazon va emite o perspectivă pozitivă asupra trimestrului curent.

http://www.teleboerse.de/aktien/Apple-und-Facebook-muessen-liefern-article16849491.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

4 × = 32