“Inovatia HTC, autenticitatea si îndrazneala ne-au tranformat în generatori de schimbare”
Robert Downey Jr. ghideaza miscarea îndrazneata a companiei prin platforma Change, noua pozitionare a marcii
HTC a lansat cea mai ambitioasa campanie de pâna acum. Platforma Change reprezinta o strategie integrata ce se aplica pe termen lung si care sarbatoreste cei 17 ani de inovatie în industria de telefonie mobila. Aceasta va constitui mesajul companiei – acela ca HTC inspira inovatie pentru ca reprezinta “orice îti poti dori”. Dispunând de o gama larga de activitati în domeniul digital, social, de PR si ATL, platforma globala Change va debuta cu o serie de reclame creative avându-l în centrul atentiei pe Robert Downey Jr.
Cu Robert Downey Jr. ca motor al schimbarii, reclamele creative exploreaza asocierile de cuvinte pline de imaginatie pentru a invoca interes si buzz în rândul consumatorilor. Naratiunea îl urmareste pe binecunoscutul actor si regizor cum declanseaza o era a schimbarii prin intermediul HTC. Conceput pentru a demonstra rolul HTC ca generator de schimbare, partea de creatie a reclamei va contine o varietate de acronime posibile HTC, inclusiv Humongous Tinfoil Catamaran si Hipster Troll Carwash. Acest lucru va fi sustinut de o serie de activitati de implicare sociala care vor da viata campaniei.