Asta da afacere, Super Bowl – 5 milioane de dolari pentru 30 de secunde de difuzare

Ca in fiecare an, Super Bowl nu reprezinta doar un prilej pentru a urmari confruntarea dintre cele mai bune echipe din fotbalul american (NFL).

Considerat evenimentul sportiv al anului in SUA, companiile profita din plin de cele mai mari audiente inregistrate (peste 100 de milioane de persoane) pentru a-si prezenta produsele.

La editia din acest an, castigata in premiera de Philadelphia Eagles, costul mediu al difuzarii unui spot de 30 de secunde a atins incredibila suma de 5 milioane de dolari.

Budweiser, Tide, Toyota, Amazon si Pringles sunt doar cateva dintre brandurile care au platit sume uriase pentru a fi prezente pe TV in pauzele publicitare ale unuia dintre cele mediatizate evenimente din lume.

Printre personalitatile care au aparut in reclame la Super Bowl 2018 se numara Cindy Crawford, Steven Styler, David Harbour, Peter Dinklage, Morgan Freeman si Jeff Bezos.

Gala Super Bowl 2018, care a avut loc duminica seara la Minneapolis, a fost transmisa in direct de postul NBC.

Philadelphia Eagles este castigatoarea editiei din 2018 a Super Bowl, dupa ce a trecut de formatia New England Patriots, detinatoarea trofeului, cu scorul de 41-33.

Iata cateva dintre reclamele de la Super Bowl:

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

3 × 2 =