Atentionare pentru managerii care tin la secretul de firma, jocurile gratuite pe care le folosesc angajatii sunt gandite pentru a spiona compania


Nici un joc pentru smartphone nu este cu adevărat gratuit. Un dezvoltator de aplicații pentru iOS descrie, cum așa-numitele jocuri “Freemium” sau „Free-to-Play” adună date despre utilizatori și dă detalii despre ce fac companiile.

Deoarece aplicațiile gratis sunt adesea orice altceva decât lipsite de costuri, Apple, Google sau Amazon au trebuit să își înlocuiască numele iarna trecută în App Store cu indicativul “magazin”. Catalizator pentru procedura autorităților concurențiale europene au fost cumpărăturile in-App, care sunt pentru dezvoltatorii de jocuri o afacere enormă.

Dar comerțul încurajat cu pachete de opiuni extra, pachete de upgrade sau „outfits” nu este singura sursă de venit lucrativă a ofertanților de „Freemium” sau titluri „Free-to-Play”. Portalul Iphone-ticker.de a descoperit un articol pe platforma de jucători “Toucharcade”, în care dezvoltatorul unui joc cunoscut a specificat ce astfel de aplicații adună o mulțime de date ale utilizatorilor.

Autorul a dorit să rămână anonim. El scrie că a lucrat pentru mai multe companii cunoscute și este aproape sigur că orice cititor al său a jucat cel puțin un joc dezvoltat de el. Aplicațiile adună în mod agresiv date, așa cum făceau software-urile de tip spyware în anii 2000.

http://www.n-tv.de/technik/Wie-Gratis-Spiele-Nutzer-ausspionieren-article15955081.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

56 − = 48