Atleții tineri sunt mai interesați de alimentele sănătoase

Un studiu efectuat asupra jucătorilor din 25 de echipe de hochei și cu vârste cuprinse între 11 și 15 ani au arătat că ceea ce îi motivează este performanța, recuperarea și marketingul atunci când fac alegeri alimentare. Valori care nu sunt reprezentate de mâncarea nesănătoasă care se servește în prezent pe arenele sportive.

Percepția este că acești jucători prețuiesc alegeri care le aduc performanță și recuperare după exercițiu fizic, iar acest lucru poate fi utilizat pentru a face schimbări, spune Susan Caswell, doctorand la Universitatea din Waterloo și autor al studiului.

Ea a adăugat că unitățile alimentare recreaționale ar putea rata oportunitatea de a oferi mâncare pe care jucătorii de hochei să o consume înainte și după joc. Studiul a utilizat fotografii făcute de jucători și interviuri pentru a explora percepția lor asupra mâncării în relația cu jocul de hochei, a remarcat că jucătorii au tendința de a evita mâncarea din arenă în favoarea unor unități alimentare care sunt percepute ca fiind mai sănătoase.

În termeni de fast-food, ei se învârt în jurul brandurilor precum Tim Horton`s sau Subway, chiar dacă mâncare de la aceste lanțuri nu este mereu una sănătoasă. La fel de interesant, s-a descoperit că experiențele de la Subway par să contrazică impresiile jucătorilor. Spre exemplu, fotografiile jucătorilor realizate la Subway arată că sportivii consumau acolo și cipsuri sau prăjituri, despre care știm că nu sunt sănătoase.

Caswell a declarat că Subway și alte alimente, precum laptele cu ciocolată sau Gatorade, obțin statutul de “alimente-minune” prin conectarea lor cu performanțe atletice sau mâncatul sănătos. Acest lucru sugerează că trebuie să ne uităm mai atent la felul în care mâncare este promovată tinerilor.

https://www.sciencedaily.com/releases/2018/04/180423170038.htm

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

28 − 20 =