Avantaje pe care realitatea augmentată le poate oferi industriei auto (1)

Realitatea augmentată conduce industria automotive prin oferirea de experiențe incredibile pentru clienți, în feluri nemaivăzute până acum și care par desprinse din filme sci-fi. Aduce literalmente showroom-ul automotive pe o farfurie în fața clientului, permițând inginerilor să vizualizeze conceptul în moduri diferite și mai eficiente și permite pregătirea angajaților astfel încât performanțele lor să fie mai bune. Există câteva exemple:

În anul 2016 BMW a scos pe piață un concept inovativ pentru pregătirea angajaților și servirea clienților, printr-un amestec de sistem cu realitate virtuală cu dezvoltare de vehicule, iar tehnologia părea desprinsă dintr-un joc video.

Realitatea augmentată și-a regăsit locul pe piață în 2008, când Mini a introdus reclame printate folosind camere desktop și webcam-uri. Aceste reclame printate au fost augmentate prin intermediul AR, iar spectatorii au avut posibilitatea de a se bucura de o plimbare 3D prin mașină și au putut observa caracteristicile sale, care până atunci nu puteau fi observate și studiate decât în viața reală. Acest tip de strategie a adus o nouă dimensiune noțiunii de advertising.

Prin intermediul realității augmentate, companiile de automobile pot oferi potențialilor clienți posibilitatea de a conduce vehiculul fără să se afle într-adevăr într-unul. Producătorul auto german Volkswagen a lansat o aplicație pentru clienții brandului Audi în care aceștia pot să efectueze un test drive pe bază de AR prin intermediul unor efecte tridimensionale, fără a fi prezenți în interiorul unui vehicul.

Recent, în luna iunie, Jaguar Range Rover a lansat o nouă reclamă în realitate augmentată, unde utilizatorii pot să sepoziționeze la volanul unui SUV Range Rover Velar, prin intermediul camerei din smartphone. Utilizatorii pot să vadă lumea din jur prin geamul mașinii, ca și cum s-ar afla în mașină, experiența fiind aproape completă. Utilizatorii pot să vadă de asemenea mașina printr-o mișcare de 360 de grade în jurul ei.

Acest lucru înseamnă că utilizatorii nu trebuie să viziteze cu adevărat un showroom sau să petreacă timp pe drumuri pentru a efectua un test drive, pot să facă acest lucru în comfortul propriei locuințe, având în mână doar un smartphone cu cameră foto și o aplicație Android.

https://hackernoon.com/5-advantages-augmented-reality-can-offer-the-automotive-industry-35f122a9b78

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

54 + = 62