Magic Leap este un cadou care nu încetează să impresioneze. Compania a lucrat ani de zile la tehnologii pentru realitate augmentată și a strâns pe parcursul acestei perioade o sumă gigantică de bani. Compania germană de media, Axel Springer, a anunțat recent că investește o sumă de bani în Magic Leap, dar care nu dorește să o dezvăluie presei.
Compania germană riscă investind în Magic Leap prin intermediul Axel Springer Digital Ventures. În declarația sa de presă Axel Springer spune că Magic Leap reprezintă o bună oportunitate când vine vorba despre consumul de conținut jurnalistic într-un mod cu totul modern (deși nu suntem cu adevărat convinși că oamenii vor să vadă anunțuri de mică publicitate în realitate augmentată).
Magic Leap și-a lăudat prima cască pentru realitate augmentată în luna decembrie a anului 2017. Magic Leap One este format dintr-o cască, un rucsac purtat pe spate și un controler manual. Dacă ne uităm la pozele publicate în presă de start-up, acesta arată ca un dispozitiv stânjenitor. Multe detalii sunt încă neclare. Spre exemplu, compania nu a oferit nici un fel de informații cu privire la preț și caracteristici software. Este greu să ne facem o idee despre dispozitiv în lipsa acestor informații.
Magic Leap One va fi lansat într-un moment din 2018 pentru creatori și dezvoltatori de conținut. Utilizatorii finali nu se vor putea juca deocamdată cu el, start-up-ul este orientat în această fază doar spre dezvoltatorii entuziaști de AR. Magic Leap a strâns o sumă de aproape 2 miliarde de dolari de la Google, Alibaba, Warner Bros, Qualcomm, Kleiner Perkins Caufiled Byers, Andreessen Horowitz și mulți alții.