Beneficiile migdalelor pentru sănătate (2)

Migdalele sunt alimente bogate în nutrienți, care ne pot ajută să protejăm inima, inclusiv acizi grași nesaturați, magneziu, vitamina E, cupru sau mangan. Două studii efectuate în anii 2012 și 2014 au relevat faptul că migdalele reduc riscul unor afecțiuni cardiace, în special în cazul indivizilor supraponderali. Cercetările suplimentare au arătat că, consumul de migdale ajută la reducerea colesterolului LDL care reduce la rândul său riscul de a dezvolta afecțiuni cardiovasculare.

Un studiu efectuat recent în India pe pacienții ce suferă de diabet de tip 2 au arătat că includerea migdalelor într-o dietă echilibrată are beneficii multiple asupra factorilor de risc glicemici și cardiovasculari. Un alt studiu mai amănunțit efectuat în China a demonstrat de asemenea că, consumul regulat de migdale a rezultat în niveluri mai reduse de insulină și glicemie de după mese, deci se pare că includerea migdalelor ca parte dintr-o dietă echilibrată este un lucru benefic pentru cei cu diabet.

Migdalele sunt o sursă bună de nutrienți care sunt importanți pentru sănătatea creierului, inclusiv vitamina E, acid folic și acizi grași nesaturați, precum și I-carnitina care este cunoscută pentru beneficiile neuroprotective. Sunt necesare cercetări suplimentare, dar recentele studii pe animale au arătat că, consumul de migdale ar putea îmbunătăți semnificativ funcțiile creierului, precum memoria.

Un studiu efectuat în Olanda pe parcursul a zece ani de zile a arătat faptul că, consumul a câtorva nuci pe zi, în loc de migdale, a fost asociat cu un risc redus cu 23% de moarte prematură, din cauze precum boli neurodegenerative sau diabet.

https://www.bbcgoodfood.com/howto/guide/health-benefits-almonds

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 85 = 94