Beyoncé investește într-un start-up de tehnologie

2cf71db8a2cd287b31fc274c0d5401b4

Doar prin vânzări de discuri și concerte artiștii nu se pot aștepta să facă foarte mulți bani. Dacă însă fanii aleg să cumpere și un tricou după fiecare eveniment, atunci vânzările sunt tot mai mari. Beyoncé investește într-o aplicație prin care acest lucru s-ar putea face mult mai ușor.

Beyoncé este considerată a fi o femeie dură de afaceri, iar acest lucru se petrece doar prin prisma modului în care este comercializată muzica sa. Recent artista a investit în băutura de pepene roșu, WTRMLN WTR. Împreună cu firma ei de management, Parkwood Entertainment, ea investește 150.000 de dolari într-o aplicație de merchandise, raportează TechCrunch. Sidestep permite fanilor de la concerte să achiziționeze articole promoționale înainte, în timpul, sau după un concert, fără să trebuiască să aștepte la cozi.

Cu ajutorul unui cod QR un client are posibilitatea să preia marfa de la o anumită locație sau poate să aleagă să-i fie trimisă acasă. Spectatorii de la concerte pot să comande astfel produsul dorit în marime adecvată, înainte ca acesta să fie epuizat.

Pe lângă mărfuri promoționale de la Beyoncé, Sidestep pune la dispoziția utilizatorilor săi tricouri și de la alți artiști, precum Guns N’ Roses, Fall Out Boy, Selena Gomez sau Weezer.

Compania se finanțează printr-o taxă de zece procente pe care utilizatorii o plătesc în plus față de prețul normal al articolelor. Sidestep a adunat deja 1,7 milioane de dolari americani. Jared Leto, Troy Carter (fostul manager al lui Lady Gaga), Cross Culture Ventures sau fostul manager al LA Dodgers participă cu investiții la această aplicație, pe lângă Beyoncé.

Compania va trebui pe viitor să concureze cu alte start-up-uri de articole promoționale. Magazinul Merchbar, asemănător portalului Amazon, dar și Yoshirt, care permite fanilor să își creeze propriile tricouri, au și ele o contribuție importantă pe această piață.

Dar cei de la Sidestep se arată optimiști. Pentru că odată cu declinul din vânzările de discuri și potențialul redus de câștig oferit de serviciile de streaming, artiștii trebuie să facă orice este necesar pentru a vinde mai multe tricouri și articole promoționale.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/wirtschaft_startupnews/Beyonce-investiert-in-Tech-Start-up-article18761581.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 × 1 =