Joschka Fischer pe o poziție comercială la un producător de automobile, pentru unii pare o idee bună, pentru alții reprezintă un act de trădare. Combinația Fischer-BMW arată însă doar un singur lucru: tulburările din industria auto.
Mereu apar întrebări atunci când lucrurile care nu ar trebui să funcționeze împreună brusc încep să facă exact opusul. Oare ce s-a întâmplat? Care din părți să fi cedat? Este oare totul încă în ordine? Ca de exemplu atunci când Joschka Fischer apare într-un spot publicitar pentru BMW și pe lângă asta iese impresionat dintr-un mic model electric BMW i3, e normal să ridice întrebări. Oare a trecut el de partea cealaltă, mai întunecată, a baricadei? Sau poate BMW a reușit să devină atât de ecologic dintr-o dată că însăși bătrânul Fischer se entuziasmează în fața unei experiențe de șofat extraordinare?
Se petrece ceva bizar. Dar mai presus de toate, Fischer și BMW, această pereche rară arată dezordinea din cadrul industriei auto, unde nu mai există adevăruri simple. Industria se răstoarnă și chiar în consiliile de administrație nu este mereu clar ce se întâmplă acolo. Managerii continuă să tragă cum pot de la trimestru la trimestru sau chiar de la an la an, când de fapt, ce ar trebui ei să facă e să conceapă planuri solide pe cel puțin 5 ani.
Mai jos FISCHER si sotia sa.