Când producătorul german și-a fixat ca obiectiv să livreze anul acesta 100.000 de vehicule electrice la nivel global, pentru a eclipsa vânzările înregistrate anul trecut, toată lumea a considerat că este un țel ambițios.
Dar la sfârșitul lunii noiembrie, constructorul auto și-a atins deja acest obiectiv, iar făcând asta a vândut aproape la fel de mult ca și în perioada parcursă între anul 2013, când a lansat brandul „i” și finalul anului 2016.
Această ralizare face ca BMW să fie în fața General Motors și foarte probabil a celor de la Nissan, celelalte două companii cunoscute pentru vânzările lor de automobile electrice sau hibrid. Cu toate acestea, BMW obține în majoritatea succesul său electric din automobile hibrid de tip plug-in, nu a mașinilor complet electrice, cum fac cei de la Nissan cu modelul Leaf și e-NV200, care este un mic vehicul utilitar electric.
Tesla a previzionat că va livra de asemenea peste 100.000 de automobile electrice până la finalul anului, în ciuda faptului că nu vom ști dacă și-au atins acest obiectiv până la începutul lunii ianuarie.
BMW sărbătorește pragul de 100.000 prin colorarea sediului de la Munich cu proiectoare de lumini, cei patru cilindri ai clădiri luând forma unor baterii pe timpul nopții. Harald Krüger, directorul boardului de directori de la BMW AG, a declarat că, compania sa dorește să își țină promisiunile. Acesta a mai adăugat că vânzarea a 100.000 de mașini electrice este un pas important, dar este doar începutul pentru ei.
Recent, BMW a extins brandul “i” cu adăugarea lui BMW i8 Roadster la Los Angeles. Ambele versiuni, i8 Coupe și i8 Roadster vor primi pachete mai mari de baterii și autonomie sporită, odată cu noua generație.
https://www.greencarreports.com/news/1114403_bmw-sold-100000-plug-in-cars-this-year-more-than-gm-probably-nissan-too-tesla-tbd