În luna octombrie BMW Group nu a fost capabil să repete rezultatul său din luna septembrie, cel mai bun din toate timpurile, format din cinci cifre, dar este o performanță notabilă cu toate acestea. În total 9.405 automobile hibrid de tip plug-in din seria BMW i, BMW iPerformance și Mini Electrics au fost vândute.
Acest lucru reprezintă o creștere de 60,3% față de aceeași perioadă a anului trecut și a permis în același timp companiei să atingă o cotă pe piața de plug-in-uri de 4,8% luna trecută (mult mai mare decât prezența sa mondială pe piața auto).
Cu toate acestea, chiar dacă este vorba despre rezultate impresionante, s-ar putea să nu fie suficient pentru ca BMW Group să atingă obiectivul de 100.000 de exemplare plug-in vândute în 2017. Mai sunt doar două luni, iar BMW a livrat 78.096 de vehicule electrice (cu o creștere de 63,7% de la an la an). Astfel că va fi vorba despre un final de an la limită.
i3 a fost unul dintre cele mai bune modele plug-in pentru BMW în luna octombrie, cu un număr de 2.851 de exemplare vândute. În cazul piețelor regionale, există unele precum SUA și Franța, unde vânzările de automobile plug-in sunt responsabile pentru până la 8% din totalul vânzărilor BMW Group, iar în Scandinavia cota ajunge chiar la 30%.