BMW 7, consum de 2,1 litri/100 km

BMW-M760Li

Atât de asemănătoare și totuși atât de diferite: noile versiuni ale seriei 7 de la BMW se aseamănă doar extern cu vechile modele. Sub capotă există concepte cu totul diferite. Iar acest lucru se vede în special la benzinării.

BMW aduce noua serie 7 în două noi versiuni cu ocazia vestitului târg de la începutul lunii martie: La Salonul Auto de la Geneva (3-13 martie) va debuta noul model de top al seriei, M760Li xDrive, împreună cu hibridul plug-in 740e iPerformance în trei variante. Versiunile parțial electrice ale limuzinelor de clasă superioară inaugurează de asemenea nomenclatura Plug-In de la BMW.

Motorul pe benzină și doisprezece cilindri cu o capacitate de 6,6 litri turbo ce va fi echipat pe M760Li xDrive oferă o putere totală de 600 de CP și poate propulsa versiunea lungă a automobilului în 3,9 secunde de la 0 la 100 km/h.

În mod regulat viteza maximă va fi limitată la 250 de km/h, dar aceasta poate fi eliminată prin achiziția pachetului opțional M Driver`s Package, care permite o viteză maximă de 305 km/h, de asemenea limitată electronic.

Motorul de mare performanță va avea de asemenea nevoie de 12,6 litri combustibil pentru 100 de km. Transmisia standard va fi una automată cu opt trepte, ce este optimizată și pentru comportament sportiv. În afară de asta, pe pachetele de top din seria M vor fi disponibile pachete aerodinamice și jante ușoare din aliaj de 20 de inch.

Pe lângă modelul 740e iPerformance își vor mai sărbători debutul la Geneva și 740Le iPerformance și modelul cu tracțiune integrală 740Le xDrive iPerformance. Modelele hibrid de tip Plug-In vor fi propulsate de o combinație între un motor turbo pe benzină cu patru cilindri și o putere de 258 de cai la care se adaugă un electromotor de 113 CP. Astfel că puterea totală a sistemului ajunge la 326 de CP, iar transmisia este de asemenea una automată cu opt trepte.

Cu acumulatorul complet încărcat limuzina de clasă superioară are nevoie de 2,1 litri pentru primii 100 de km. Cu tracțiunea integrală consumul se ridică la 2,3 litri, iar aici puterea celor două motoare este utilizată permanent, fiind împărțită după nevoie între roțile din față și cele din spate.

BMW certifică limuzina pentru o autonomie complet electrică de 40 de km, sau 37 în cazul versiunii cu tracțiune integrală. Accelerația de la 0 la 100 km/h este de 5,6 secunde pentru modelul 740e iPerformance, versiunea lungă are nevoie cu 0,1 secunde mai mult, iar versiunea cu tracțiune integrală este cu 0,1 secunde mai rapidă.

http://www.n-tv.de/auto/BMW-praesentiert-neue-7er-Versionen-in-Genf-article16987236.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 1 = 3