Boris Becker si softul inutil de la AOL

Snapshot 2014-08-11 18-06-35

AOL câștigă utilizatori
Mai sunt acolo sau nu? Acest lucru ar trebui să se întrebe cu siguranță unii clienți ai AOL. Pentru că deși software-ul de dial-in al companiei este de multă vreme depășit moral, milioane de clienți își mai plătesc abonamentele.

Compania AOL din SUA a fost la momentul ei o companie avangardistă prin software-ul său de dial-up, oferind inclusiv abonamente contra cost. Chiar și Boris Becker a uimit la sfârșitul anilor 90 apărând într-o reclamă AOL, explicând cât de ușor funcționează.

Dar acel moment a fost cu multă vreme în urmă. Dar după cum raportează blogul de tehnologie “Recode” din Statele Unite, mai există încă aprosimativ 2,3 milioane de clienți vechi care plătesc pentru accesul la internet prin intermediul AOL. Este foarte puțin probabil că acești clienți mai folosesc acest tip de conexiune. Încă de la apariția și succesul conexiunilor DSL de bandă largă sau abonamente fixe la internet, software-ul AOL dial-up este pur și simplu inutil.

Din acest motiv, AOL s-a poziționat acum ca furnizor de conținut și face venituri în primul rând din publicitate pe site-uri web. Compania include, printre altele, ziarul online Huffington Post.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

5 + 3 =