Bose vrea să schimbe fundamental modul în care interacționăm cu lumea

Nu există momentan aplicații cu adevărat practice pentru AR, mamele nu folosesc spre exemplu tehnologia aceasta pentru a naviga mai usor prin supermarketuri, dar AR devine tot mai popular în comunitatea pasionaților de tehnologie. Pui AR pe absolut orice și foarte probabil vei primi și finanțare. Sau pune AR pe un produs și apoi ceri feedback din partea publicațiilor din domeniul IT. Bose, o companie cunoscută pentru căști drăguțe și nu pentru calculatoare cu interfețe prietenoase, este ultimul brand care a îmbrățișat conceptul de AR. Astăzi a anunțat că are planuri pentru finanțarea de start-up-uri AR prin New Bose Ventures, dar și mai important, a anunțat că include ochelari cu AR și Bose speră că astfel va creea noi moduri prin care va putea interacționa cu conținut AR și lumea din jur.

Bose este cunoscut în primul rând pentru că produce printre cele mai bune căști cu anulare de zgomot pe care le putem găsi pe piață și de asemenea printre cele mai populare căști wireless. Nu este cunoscut pentru rezultate remarcabile în domeniul realității virtuale, aplicații sau design de interfețe pentru utilizatori. Iar aceștia sunt chiar cei trei stâlpi ai noii sale platforme.

Platforma va permite dezvoltatorilor de aplicații să acceseze măruntaiele dispozitivelor Bose cu AR și să folosească noua interfață de utilizator a companiei care este complet hands-free și se bazează doar pe voce și mișcări ale capului. Yelp, TuneIn, Strava și TripAdvisor sunt toate branduri partenere care participă la dezvoltarea noii platforme AR. Bose a decis să anunțe platforma și echipamentul la SXSW, o conferință care nu este cunoscută pentru anunțuri grandioase în domeniu.

https://gizmodo.com/bose-wants-to-fundamentally-change-how-you-interact-wit-1823649148

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

61 − = 56