Bulgari isi propune sa detina pana la sase magazine in Rusia peste 10 de ani

A display window of Italian luxury group Bulgari is seen in the mountain resort of St. Moritz, Switzerland March 19, 2016.  REUTERS/Arnd Wiegmann

 

Bulgari, marca de bijuterii emblematice din grupul de lux LVMH, intenționează să deschidă inca patru magazine in Rusia in urmatorii zece ani, mizand pe perspectivele pe termen lung ale pieței sale de lux.

Compania este al doilea brand de lux care işi semnaleaza încrederea în piața rusă după ce grupul francez de lux Hermes si-a triplat spațiul de vânzare al unuia dintre cele două magazine din Moscova, în decembrie.

Directorul executiv al Bulgari, Jean-Christophe Babin a declarat intr-un interviu acordat Reuters ca cele două puncte de vânzare ale companiei în Moscova deschise până în prezent au fost “un minim”, chiar dacă unii clienți au devenit mai prudenti din cauza rublei mai slabe.

Bulgari, al cărui ambasador de brand este fosta prima doamnă franceza Carla Bruni Sarkozy, a deschis primul boutique din Rusia, în decembrie, în centrul comercial GUM în Piața Roșie, după ce a lucrat anterior în Rusia, printr-un partener.

Rusia este un top 10 țări pentru Bulgari, al treilea cel mai mare producator de ceasuri și bijuterii, după Richemont CFR.VX Cartier si Tiffany (TIF.N), generând venituri anuale estimate între 1,5 miliarde de euro și 2 miliarde de euro.

http://www.reuters.com/article/us-bulgari-russia-idUSKCN0YF2MX

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

87 + = 96