Bogatii asiatici au impulsionat vanzarile brand-ului de moda de lux Burberry, dupa ce casa de moda britanica a raportat o crestere in regiune, comparativ cu ratele de cumparare incetinite in Europa. Burberry este o casa de moda britanica care produce haine, parfumuri si accesorii de lux.
Veniturile de pe piata asiatica echivaleaza cu 40% din veniturile Burberry, iar vanzarile puternice din Coreea de Sud si China au ajutat brand-ul la o crestere de 19% in a doua repriza a intreprinderii, cresterea valorii actiunilor fiind de 1,2%.
Cresterea vanzarilor din magazine s-a estimat la un procent de 12%, care a fost in mare masura determinat de cresterea de 19% pe piata asiatica. Chiar daca pe piata din SUA, Burberry are o prezenta mai mica, veniturile au crescut cu 22%.
Cu toate acestea, Burberry are unele temeri pentru anul 2014, deoarece in cazul in care cursul de schimb actual continua asa cum este, brand-ul ar putea pierde din profit, 30 milioane de lire sterline.
http://www.ibtimes.co.uk/why-rich-asians-are-propping-burberry-1445033