Burberry schimbă strategia, vinde tot ce lansează pe podium

Untitled

Compania britanică de bunuri de lux, Burberry schimbă modul în care prezintă și vinde colecțiile. Tot ce se vede la catwalk, din septembrie va fi disponibil pentru achizitionarea imediată din magazine și online. Anterior, clienții trebuiau să aștepte șase luni pentru a cumpăra produsele prezentate la colecție. Modificările vin ca răspuns la faptul că oamenii nu doresc să aștepte pentru a cumpăra un produs care l-au văzut.

Acum, clienții vor să cumpere lucruri instantaneu. Cele patru spectacole anuale- două pentru femei și două pentru bărbați – trebuie să fie reduse la două. Anul trecut compania a declarat ca a fuzionat trei linii de moda – Burberry Prorsum, London și Brit – și toate acestea vor putea fi cumpărate sub eticheta Burberry.

Aceasta a fost prima companie care si-a incarcat spectacolele sale de modă live pe internet, astfel încât oricine de la Beijing la Brighton putea vedea colecția. Compania a format de asemenea campanii digitale pe Snapchat și Instagram. Iar din 2009 a fost posibil să se pre-comande hainele din spectacolele on-line, singurul brand britanic de lux unde acest lucru este posibil.

http://www.bbc.com/news/business-35630989

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

+ 79 = 84