BURGER KING LIDER

bk

Nemții iubesc Burger King
Burger King își schimbă conceptul de afaceri, iar acest lucru dă rezultate. Noi filiale și dezvoltarea francizei determină creșterea vânzărilor, dar și reducerea costurilor. Rezultatul este creșterea profiturilor, ce se arată a fi foarte bune în special în Germania.

După ce liderul industriei, McDonalds privește înapoi la un trimestru mediocru, Burger King este peste așteptări. Datorită a aproximativ 700 de noi restaurante și un program puternic de economisire, lanțul fast-food și-a crescut profiturile din primul trimestru la aproximativ 60 de milioane de dolari (43 milioane de euro) – cu 69% mai mult decât în aceeași perioadă a anului trecut.

În Germania, acolo unde McDonalds are probleme, unitățile Buerger King merg foarte bine. Ambele companii suferă de pe urma iernii grele din Statele Unite, deoarece datorită condițiilor meteo dificile, mulți clienți au renunțat să mai freceventeze restaurante sau fast-food-uri.

Vânzările Burger King s-au redus cu 27%, până la 241 milioane de dolari. Buger King și-a schimbat strategia și nu mai deține majoritatea unităților, cedând multe dintre acestea către parteneri prin sistemul de franciză. Astfel, odată cu scădere veniturilor au scăzut de asemenea și costurile de funcționare. Ultima dată Burger King deținea 13.700 de unități.

http://www.n-tv.de/wirtschaft/Deutsche-lieben-Burger-King-article12721261.html

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

15 − 14 =