Byton și Aurora construiesc un SUV autonom

Două dintre cele mai interesante companii tinere din industria auto și-au unit forțele pentru a produce un SUV autonom elegant și plin de tehnologie modernă, care urmează a fi lansat pe piață înainte de 2020. Iar acesta va fi complet electric, cu o autonomie de 500 km, care este pe măsura celor mai performante modele Tesla.

Este un plan ambițios, de asta suntem siguri, dar pe hârtie nu este imposibil. Componentele auto vor fi oferite de Byton, noul producător chinez de automobile, care și-a prezentat primul prototip la CES din acest an. Vehiculul vine echipat la interior cu un ecran de 49 de inch și o serie de cuvinte la modă în aceste zile: conectat, adaptiv și smart.

Partea cu mașina electrică este deja gata, spune CEO-ul Byton, Carsten Breitfeld. Trecerea de la benzină și diesel la alternative ecologice este deja în desfășurare, pe măsură ce premiile de la guvern și avansul tehnologic o determină. Un pachet potrivit de baterii nu mai este suficient pentru a te face remarcat în industria auto, mai adaugă acesta. Byton își propune să lanseze pe piață prima mașină cu adevărat “smart”.

În industria auto, la fel ca și în restul lumii, termenul de “smart” este un cuvânt care prinde repede la public, incluzând dintr-un foc tot ce poate însemna tehnologie învelită într-o carcasă de plastic sau metal și care promite că ne poate face viața mai ușoară sau mai puțin complicată.

Pentru a putea face partea cu autonomia să funcționeze, Byton și-a făcut prieteni. A semnat un acord cu Aurorar, care reprezintă un start-up din domeniul automobilelor autonome, fiind un nou-venit într-un domeniu în care Google a început să se implice în urmă cu un deceniu. În schimb, liderii companiei au CV-uri care îi plasează direct în topul așteptărilor: Chris Urmson a ajutat la lansarea echipei de vehicule autonome la Google, apoi a condus-o timp de câțiva ani. Sterling Anderson a fost liderul programului Tesla Autopilot.

Drew Bagnell a ajutat la conducerea eforturilor self-driving de la Uber. Aurora, care a anunțat deja parteneriate cu Volkswagen și Hyundai, nu va construi propriile sale vehicule, este doar un magazin de software. Deci este un partener mai mult decât potrivit pentru Byton, care nu are nici un fel de intenții pentru a rezolva singur problema mașinilor care se conduc singure.

https://www.wired.com/story/aurora-byton-self-driving-electric-suv/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

9 × 1 =