Campania de angajări de la Oculus sugerează că Facebook accelerează planurile AR/VR

 

De la finalul anului 2017 numărul job-urilor care se deschid la Oculus aproape că s-a triplat, cu numărul actual învârtindu-se în jurul unui maxim istoric.

De-a lungul celor 15 locații deținute de Oculus, compania prezintă la ora actuală un număr de 443 de joburi deschise, ce fac parte din 20 de categorii diferite, de la cercetare la dezvoltare software sau vedere artificială. Numărul joburilor deschise a crescut semnificativ din luna noiembrie, arată datele colectate din ultimele 20 de luni.

Creșterea a apărut la finalul anului 2017 și de Anul Nou. În timp ce acest lucru poate coincide cu planificarea anuală a bugetului, joburile deschise la companie în timpul tranziției dintre 2016 și 2017 nu a arătat nimic comparabil cu ceea ce se întâmplă în prezent.

Un purtător de cuvânt de la Oculus a declarat pentru publicația “Road to VR” că per total, creșterea numărului de joburi deschise din domeniul AR și VR sunt un indiciu al nivelului angajamentului pe care Facebook / Oculus îl au pentru aceste tehnologii.

În acord cu campania de angajări a companiei, un videoclip promoțional a fost lansat săptămâna trecută, subliniind beneficiile pe care oamenii le pot avea lucrând pentru departamentul de cercetare de la Oculus, care are în prezent 80 de posturi disponibile.

Oculus Hiring Spree Suggests Facebook is Accelerating VR/AR Plans

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

× 4 = 40