Cât de mult avocado este sănătos să consumăm într-o zi?

Avocados are not only delicious but also good for you.

Popularul avocado. Dacă este consumat la momentul potrivit, chiar după ce se coace, dar înainte să devină maro și moale, există puține lucruri mai delicioase. De fapt, un milionar australian a spus că pâinea prăjită cu avocado care are un preț supraevaluat datorită popularității sale și care provoacă dependență, este motivul pentru care cei din generația millenials nu dețin proprietăți, iar internetul zumzăie după ce a descoperit că cercetătorii sunt dispuși să plătească oameni să consume avocado în fiecare zi timp de șase luni. Acesta este un vis!

Nu există nici o îndoială că ne aflăm pe marginea unei manii ce se formează în jurul acestui fruct. Dar pe măsură ce mărunțim avocado deasupra unei felii de pâine prăjită, sau îl punem în băuturile noastre smoothie, îl presărăm peste cipsuri sau alte feluri de gustări, nu se poate să nu ne întrebăm: există posibilitatea să facem supradoză de avocado?

Să vorbim în primul rând despre motivul pentru care avocado nu doar că este delicios dar de asemenea ridicol de sănătos pentru noi. Potrivit lui Carolyn Brown, un nutriționist cu sediul la New York, combinația de grăsimi sănătoase, vitamine și minerale fac din avocado un super-aliment.

Fructele de avocado sunt fantastice pentru noi pentru că ele conțin peste 20 de vitamine și minerale, vitamina C, vitamina E, multe din vitaminele B (vitaminele energiei), magneziu și potasiu. Ele sunt de asemenea încărcate cu grăsimi sănătoase, adică acizi grași mono-nesaturați.

Brown a mai adăugat că, consumul de grăsimi sănătoase precum cele care se regăsesc în avocado ne ajută să ne simțim sătui pentru mai mult timp, încetinește digestia și ne poate ajuta să slăbim. Este crucial pentru fiecare celulă din corpul nostru, cercetările arată că dietele cu conținut ridicat de acizi grași mono-nesaturați pot reduce depresia și au un efect protector în fața declinului cognitiv pe măsură ce îmbătrânim, a mai explicat ea.

Fructele de avocado sunt de asemenea minunate pentru piele și sistemul imunitar. Iar dacă acestea nu sunt suficiente pentru a ne face să mergem la aprozar să căutăm fructe de avocado perfect coapte, Brown a precizat că avocado sunt de asemenea bogate în fibre și pot ajuta la reducerea colesterolului dăunător și pot să majoreze nivelul de colesterol benefic.

https://www.huffingtonpost.com/entry/how-much-avocado-to-eat_us_5b87fd84e4b0511db3d58eae

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

76 + = 79