Cate cosuri cadou trimit companiile de sarbatori: corporatiile ajung si la 200

cadouri-cosuri-online

IMM-urile cheltuiesc in jur de 30 de euro per cos atunci cand fac cadouri cu ocazia sarbatorilor de iarna, in timp ce in cazul marilor companii, cumparaturile sunt facute de obicei de catre departamentul de achizitii,iar destinatarii sunt parteneri si clienti, in proportie de 85%, potrivit unor date oferte de reprezentantii site-ului Cosuridelux.ro, ce face parte din reteaua florariilor FlorideLux.

De asemenea, in timp ce marile companii pot trimise si 200 de cosuri, in cazul IMM-urilor acestea sunt in jur de 50.

Bugetele marilor companii se impart in categoriile minim, mediu si top, iar diferenta intre acestea este de 10 – 20%.

“Piata cosurilor cadou a crescut foarte mult in ultimii ani, tot mai multe companii de pe plan local optand pentru oferirea de astfel de daruri pentru partenerii de business, clientii detinuti si angajati. Totusi, in ciuda gradului de adoptare tot mai mare a acestei idei, bugetele au inregistrat o scadere usoara, iar numarul de unitati comandate a coborat si el”, a declarat Marius Dosinescu, CEO si fondator al florariilor FlorideLux.

Site-ul CosurideLux.ro a introdus in colectia din acest an cosuri premium, cu preturi ce pornesc de la 11 euro, dar si high class, de circa 5.000 de euro. Pretul include transportul, dar si ambalajele.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 − 12 =