Cateva moduri de a avea grijă de tine în fiecare zi

1. Stabileste intervalele temporale specifice fara munca
Focusarea pe locul de muncă este o mare scuza pentru a nu avea grija de tine. Stabileste intervalele de timp specifice, în care nu vei lucra și vei petrece în schimb timp cu familia mea și cu tine insuti. Aceste intervale ar trebui sa fie dimineața (înainte de ora 8 dimineața) și timpul pentru cina ( de la 17.00 până la 20). Cu excepția evenimentelor le care trebuie să participi, aceste intervale ar trebui sa fie momente sacre pentru tine pe care trebuie sa le petreci cu familia si sa nu muncesti.

2. Începe ziua cu o scurta meditație.
Începe fiecare dimineață, cu o scurtă meditație de 5-10 minute, folosind o aplicație numită Beditations. Meditația te ajută vizualizezi lucrurile pentru care esti cel mai recunoscător si te ajuta sa reduci la minimum negativitatea și distragerea. Meditatia de dimineața crește conștiința de sine și te ajută să pui în perspectivă ceea ce contează cu adevărat. De asemenea, ai tendința să fii mult mai pozitiv, energic și fericit.

3. Practica sport.
Antrenamentul de dimineata iti ofera o gama larga de beneficii. Pe langa beneficiile evidente de sănătate, iti limpezeste mintea si te ajuta sa te bucuri de compania prietenilor buni pentru a începe ziua cu pozitivitate.

4. Dormi destul.
Beneficiile științifice ale somnului sunt nenumărate. Mai mult somn echivaleaza cu mai multă fericire, o sănătate mai bună îmbunătățeste luarea deciziilor. Ca să nu mai vorbim de faptul că detoxifiaza creierul.

5. Scrie un poem.
Sună o prostie, chiar și la întâmplare, dar acest lucru este ceva care facut in fiecare zi poate reduce dramatic stresul iar în același timp iti deschide mintea la mai multe detalii și oportunități pe care nu le-ai fi observat altfel.

6. Păstreaza un jurnal.
Viata este foarte ocupata. Jurnalul te poate ajuta sa retraiesti toate momentele frumoase din viata ta si te va ajuta sa vezi evolutia ta in timp.

7. Discuta cu prietenii și familia.
Prietenii și familia sunt cei mai importanți susținători. Chiar dacă ai o zi foarte stresanta și ocupata, ridica telefonul pentru câteva minute doar să iti saluti mama sau cel mai bun prieten, și să vorbesti pur si simplu despre lucrurile bune care se petrec în viața lor.

8. Trezeste-te încet.
Poate nu este neobisnuit pentru tine sa raspunzi la 10 /15 e-mailuri, chiar înainte de a te cobora din pat dimineața. Dar, începând ziua astfel vei crea un ton negativ, și sincer cele mai multe probleme pot aștepta. Vei fi mult mai fericit daca prelungesti procesul de trezire la 40-45 de minute inainte sa raspunzi la emailuri.

9. Citește ceva fictiv.
Reîmprospăteaza-ti mintea cu o pauză de după-amiază in care sa evadezi în altă lume. Poveștile fictive stimulează partea dreapta a creierului, responsabila de gândirea creativă. Stimularea iti poate face ziua mai usoara si te ajuta sa gândesti diferit, sa rezolvi problemele în mod abstract și, cel mai important, de îti intinereste sufletul.

10. Practica yoga.
Este singurul loc în care telefonul este complet oprit iar mintea este axata pe tine, nu pe client, angajați sau proiecte. Este cel mai simplu mod de a reseta mintea și corpul în 60 de minute.

http://www.success.com/article/13-ways-to-take-care-of-yourself-every-day

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

− 7 = 1