Câți carbohidrați ar trebui să consumăm? – Partea II

Atunci când organismul duce lipsă de glucoză, acest lucru poate conduce la ketoză și anumite persoane pot avea parte de simptome precum senzație de deshidratare, amețeli sau oboseală.

Studiul care a fost publicat recent în Lancet Public Health precizează că, consumatorii de carne se supun unui risc mai ridicat de dezvoltare a unor afecțiuni dăunătoare stării de sănătate dacă urmează o dietă strictă cu conținut redus de carbohidrați, fiind mai susceptibili să înlocuiască carbo cu grăsimi sau proteine precum cele din carne, brânzeturi, unt sau lactate.

Acest lucru poate majora riscul de a dezvolta afecțiuni cardiovasculare și diferite forme de cancer în viitor. Cu toate acestea, vegetarienii și veganii pot opta să consume alimente care sunt bogate în fibre atunci când urmează o dietă fără carbohidrați, fibrele fiind dovedite ca fiind extrem de benefice pentru sănătatea unui individ.

În timp ce vegetarienii și veganii vor avea posibilitatea de a susține o dietă săracă în carbohidrați într-un mod mai eficient decât consumatorii de carne, potrivit antrenorului personal și cofondatorului companiei LDN Muscle, Max Bridger, reducerea aportului de carbohidrați pentru o persoană sau renunțarea completă la aceștia poate aduce o mare defavoare.

Bridger explică faptul că renunțarea la carbohidrați ar fi un lucru foarte dăunător de făcut pentru un vegan, pentru că va elimina majoritatea alimentelor pe care le poate consuma. Vegetarienii au mai mult spațiu de manevră, dar vor fi de asemenea limitați în diversitatea alimentară, consumând doar cantități mici de mâncare. Acest lucru va conduce la malnutriție și o serie de probeme psihice, mentale și sociale.

https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/low-carb-diet-health-concerns-nutrition-carbs-vegetarian-vegan-a8495641.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

49 − = 46