Câți carbohidrați ar trebui să consumăm? – Partea III

Cu toții știm că dacă reducem aportul de carbohidrați procesați și de zaharuri rafinate, asta este un lucru bun. Dar să facem acest lucru ca parte a unei diete echilibrate nu este ceva ce ne poate dăuna, deci ar trebui să fim flexibili și să aruncăm mereu o privire asupra aportului mediu de calorii din fiecare zi.

Urmărirea oricărui tip de dietă este nerecomandat dacă nu v-ați consultat în prealabil cu un expert în domeniul sanitar sau nutrițional pentru a putea evalua nevoile personale, după cum explică terapeutul nutrițional Olivier Sanchez de la publicația Click For Therapy.

Majoritatea oamenilor urmează orbește anumite recomandări de diete fără să se consulte cu un profesionist în domeniu și adesea nu sunt conștienți de ceea ce fac greșit, în special de modul în care ar trebui să înlocuiască alimentele pe care le elimină din dietă.

În ciuda credinței generale că reducerea aportului de carbohidrați a unei persoane poate ajuta la scăderea lor în greutate, nutriționistul Rhiannon Lambert a explicat că acest lucru este o concepție greșită deosebit de dăunătoare.

Potrivit lui Lambert, consumul tipului corespunzător de carbohidrați și concentrarea pe beneficiile nutriționale ale dietei pot ajuta mult mai mult decât reducerea cantității consumate în obținerea unui stil de viață mai sănătos.

https://www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/low-carb-diet-health-concerns-nutrition-carbs-vegetarian-vegan-a8495641.html

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

40 − = 33