Cauzele pentru care Simona Halep nu-și găsește sponzor, printre acestea, România nu e o piață atractivă

Explicaţia acestei situaţii vine din partea lui Victor Hănescu. Acesta a oferit detalii din interiorul industriei şi susţine că Halep nu reuşeşte să încheie în acest moment un contract de sponsorizare pe măsura performanţelor sale din cauza faptului că vine dintr-o ţară mică, nu pune accent pe aspectul fizic şi nici pe elemente din viaţa extrasportivă, potrivit Telekom Sport.

Hănescu le-a dat exemplu în acest sens pe Maria Şarapova sau Eugenie Bouchard, care au şi în acest moment contracte bune, cu toate că nu ocupă unul dintre primele locuri în clasamentul WTA.

Acesta a povestit că aceste situaţii sunt valabile şi în tenisul masculin.

„Sportivii din România sunt dezavantajaţi şi marginalizaţi, atunci când îşi caută sponsori. Ţin minte cât de greu mi-a fost şi mie, chiar şi atunci când aveam rezultate foarte bune şi eram în Top 30 mondial.

Practic, noi, românii, plătim preţul pentru că piaţa din România e mică, săracă şi neatractivă pentru sponsori. De aceea, sunt căutaţi francezii, nemţii sau americanii.

Din păcate, nu există o legătură directă între rezultatele sportive şi aceste contracte de publicitate. Din perspectiva sponsorului, totul se rezumă, de fapt, la bani, la business.

Dacă sponsorizezi, de exemplu, un sportiv american, colaborarea cu el îţi aduce foarte mulţi bani.

Pe când în România e o piaţă de desfacere nesemnificativă. Într-adevăr, la fete, contează şi altceva pentru sponsori: aspectul fizic. Se uită la cum arăţi. De aceea, Şarapova, de pildă, e atât de căutată”, a declarat Victor Hănescu, potrivit Telekom Sport.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

75 − = 67